miercuri, 11 noiembrie 2009

Dracula is Dead

L-am cunoscut pe James Rosapepe destul de târziu, într-un cadru informal, la o conferinţă organizată, dacă nu mă înşel, de Microsoft România. A fost omul zilei. Cu un discurs simplu, clar şi captivant. M-a surprins energia pe care o emana, dar cel mai mult am fost impresionat de căldura cu care privea România. Rosapepe a fost ambasadorul care a făcut mai mult decât toţi preşedinţii de până acum ai României, omul care pare a-şi fi legat destinul de cel al României.

Nu e de mirare că ultima ispravă a sa este o carte despre România. O carte în care ne prezintă ţara atât de frumos încât ai impresia că vorbeşte despre un tărâm de basm. Îmi fac datoria de a semnala apariţia acestei cărţi, recomandându-vă să o citiţi(poate fi cumpărată de la http://www.draculaisdead.com/buy). Veţi înţelege care este România văzută de un mare prieten al nostru, unul din puţinii oameni pentru care am un respect deosebit.



P.S. Gestul acesta face de un milion de ori mai mult decât manifestările de prost gust ale unei oarecare nutzi care timp de aproape un an freacă duda pe un portofoliu inutil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)