marți, 9 septembrie 2014

Sapte ani

9 septembrie 2007 - primul articol scris pe blog. Un articol în care-mi propuneam să am o altă abordare, să ofer opinii clare, argumentate şi să las la o parte limbajul cu dublu sens. Cred ca până acum am respectat ceea ce mi-am propus, chiar cu riscul de a greşi.

Au trecut şapte ani! Aproape că nu-mi vine să cred. E mult, poate prea mult. Am văzut atâtea lucruri, am trăit atâtea experienţe astfel încât chiar şi o simplă recapitulare ar lua mult. Stau să mă gândesc dacă blogurile cu care eram "la concurenţă" pe vremea aceea mai există. Multe probabil că au dispărut. Interesant e că atunci eram nemulţumit de cum arăta presa economică. Acum practic nu mai există aşa ceva. Probabil elementele remarcate de mine au fost şi ele printre motivele pentru care practic presa economică din România a dispărut. 

În termeni seci, 7 ani de "Trenduri Economice" înseamnă 1280 de articole. Fix atâtea. La un moment-dat scriam zilnic. Acum, trebuie să recunosc, mi-e greu să scriu săptămânal. În special în ultima perioada, acaparat de treburi şi de drumuri, am fost pe cale să-l abandonez. N-am făcut-o pentru că, de fiecare dată mi-a revenit cheful de scris. Blogging-ul aproape că a început să devină drog pentru mine. 

Cât o să mai ţină povestea nu ştiu. Singura certitudine pe care-o am este aceea că nu regret nicio clipă de "Trenduri". Chiar dacă un blog este o chestiune care ţine de un oarecare exhibiţionism, mă bucur că în schimbul "afişării publice" am avut posibilitatea(şi sper că voi mai avea) să interacţionez oameni excepţionali. Vă mulţumesc tuturor! A fost o aventură interesantă. Sper să continue cât mai mult.

19 comentarii:

  1. La Multi Ani! Keep going! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Si multumiri pentru articolele excelente!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si la mai multe articole!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si la mai mult (mai multe articole :) ) !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-ti traiasca blogul! Presa economica? Trenduri i-a luat locul. E printre ultimele ancore romanesti infipte in realitate, si sper sa ramana asa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multi inainte !!!
    Cu mult respect.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mult respect pentru timpul acordat noua tuturor.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. ThinkAgainRO urează la mulți ani și mulțumește din suflet autorului pentru punctele de vedere exprimate de cele mai multe ori perfect la obiect!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! Multumesc pentru articolele de pana acum si "Sper să continue cât mai mult."

    RăspundețiȘtergere
  10. La Multi Ani! Chiar daca nu impartasesc multe dintre opiniile enuntate recunosc ca am invatat multe citind acest blog. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. La Multi Ani, si un sincer multumesc. Parca numarul 7 e si magic :)

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani! apreciez faptul ca nu ati renuntat..comunicarea este cel mai important dar pe care noi oamenii il avem dar pe care din pacate nu il fructificam indeajuns...

    RăspundețiȘtergere

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)