Faptul că prostovanii ajung să se certe între ei, ne face să vedem limpede ce se întâmplă în spatele ușilor închise. Bunăoară Nazare începe să vorbească despre capcanele PNRR. Știți ce e PNRR, nu-i așa? Programul ăla cu care s-a lăudat Plăvanul promițând că va aduce 80 mld. EUR în țară pentru ca, în final, să se dovedească că e vorba de maxim 29 mld. EUR care, la rândul lor, peste jumătate sunt ÎMPRUMUTURI! Ca să fac o predicție, vă pot spune că România nu va atrage mai mult de 10 mld EUR, marea majoritatea împrumuturi.
Problema este ce trebuie să facem pentru această pacoste? Păi, în primul rând, aflăm că trebuie eliminate facilitățile din construcții. Poate vi se pare că nu vă lovește. Ba da, vă lovește. Și-o să vă spun de ce. Dacă aveți nevoie de-o lucrare în construcții puteți da cu tunul că nu găsiți oameni. Este o teribilă criză pe piața muncii. Asta în condițiile în care acolo se lucrează - ca efect al programului fostului PSD - cu un minim de 3000 RON. Acest salariu minim i-a făcut pe mulți să nu mai stea prin străinătate - unde lucrau la negru - și să revină în țară, unde lucrează cu acte în regulă și le rămân aproape aceiași bani.
De ce ține UE cu dinții de renunțarea la facilități în construcții? Simplu! Asasinii țării noastre au cerut-o pentru că au nevoie acolo de forță de muncă ieftină. Iar românii sunt o forță de muncă excelentă: ieftină și bună!
Migrația constructorilor se va desfășura în paralel cu altă migrație, cea a șoferilor de TIR. Întrucât România n-a avut decât servitori ai marilor puteri, iată-ne cu unul dintre cele mai dinamice sectoare - cel al transportului de mărfuri - pus pe butuci de UE, în condițiile în care ajunseserăm extrem de bine acolo. Transportatorii estici erau mult mai dinamici, cu prețuri mai bune și extrem de flexibili. Ceea ce a deranjat mahării transporturilor din Vest, impunându-se condiții imposibile pentru români. Și uite-așa am mai fost scoși dintr-un domeniu unde făceam și noi ceva bani.
Pentru a pune definitiv bomboana pe colivă, ANAF-ul lui Cîțu a decis să impoziteze retroactiv diurnele șoferilor de TIR, adică o chestie pe care n-o face nicio țară din Europa. De ce vă spun asta? Ca să înțelegeți ce asasini economici conduc țara! E un fel de invitație a acestor șoferi să plece din țară deoarece doar așa scapă de pretențiile aberante ale ANAF-ului.
Acum să revenim la PNRR. Spune Nazare că, dincolo de mizicurile pe care le-am prezentat, PNRR-ul mai cuprinde peste 500 de alte condiționări!!! Înțelegeți totuși tărășenia? După ce că banii ăia sunt un rahat, te mai obligă ca, pentru luxul de a te împrumuta, să le mai respecți și alte 500 de condiționări, fiecare în sine fiind un atentat la economia națională.
Asta e UE, dragii mei! Ceea ce unii dintre voi n-ați înțeles până acum este că UE nu e un club de binefacere, ci o gașcă de golani în care fraierii sunt victimele. Și-ar mai fi ceva: degenerarea. Dincolo de ticăloșie, întreg „clubul select” mustește de prostie. E efectul unei degenerări care a făcut ca celor de-acolo, de la o generație la alta, să li se rafineze ticăloșia și, în același timp, ca o compensare, să li se mărească prostia. Modelul prostului ticălos pe care l-am văzut la băsescu și pe care-l vedem acum la Plăvan este omniprezent în Occident. La noi doar o minoritate e așa, minoritatea care e acceptată dincolo. E limpede și de ce. Doar că, în timp ce elitele lor conducătoare trag și spre bunăstarea popoarelor lor - chiar dacă nu ăsta le e scopul - jigodiile de la noi trag exclusiv în direcția decimării propriului popor. Asta-i poza pe care ar trebui s-o vedeți.
În ceea ce privește PNRR, atât vă mai spun: e un program menit, chipurile, a promova energia verde, energie care - în afara celei hidro - pur și simplu nu există. Și nu doar că așa-zisa energie verde nu e verde! E păgubos de scumpă întrucât, per total, pentru a produce o unitate energetică de acest tip, uneori consumi două sau chiar trei unități energetice. Se tot spune că energia verde va deveni ieftină, dar ea nu e rentabilă decât acolo unde este subvenționată prin suprataxarea energie clasice. Vi se spune despre planul de a folosi hidrogenul în locul petrolului, doar că extragerea sa implică un cost imens care efectiv nu poate fi acoperit. Trebuie să înțelegeți că toată „aventura verde” nu-i nimic altceva decât planul unor jigodii de a fura mai mulți bani de la voi, prin intermediul statului.
Ce e PNRR? Un nou impuls de a ne împrumuta pentru niște fantasme, în urma căruia noi ne vom alege cu banii luați, iar ei cu profiturile rotunjite. Așa cum am mai spus, dacă vrem să facem ceva verde de la cap la coadă, trebuie să ne preocupăm de deșeurile pe care le producem și nu prin impunerea unei sortări cretine, ci prin renunțarea la răul suprem: plasticul din ambalaje. Mă rog, am mai discutat problema.
Ca să aveți poza completă, vă propun să trecem în revistă câștigătorii campaniei verzi. În primul rând producătorii de energie care vând la prețuri imense aceleași produse. Apoi „investitorii” din domeniile novatoare care, în schimbul unor planuri de afaceri SF, primesc bani reali. Și nu în ultimul rând finanțatorii, acea mafie tăcută care, în schimbul banilor iluzorii obțin controlul asupra unei părți din ce în ce mai mari din viața noastră. Iată tabloul! Digerați-l!
Corect. "Prostul" plateste pentru ca "smecherul" este de neatins.
RăspundețiȘtergereIeșirea din UE și intrarea în rândul țărilor BRICS, propunerea pentru care a fost arestat Dan Diaconescu, ar fi o idee bună.
RăspundețiȘtergereExcepțional articol
RăspundețiȘtergereNu ieși din UE doar că nu faci ce nu-ți place.
RăspundețiȘtergereDe acord ca UE iti da cu o mana si iti ia cu sapte. #colonie. PNRR e o mizerie, pentru tarile die Europa de Est costa mult prea mult si va cauza o catastrofa economica. Unii mai pragmatici probabil ca vor lua banii si vor uita sa implementeze masurile.
RăspundețiȘtergerePe de alta parte, nici tu nu esti neajutorat. Cine te obliga sa nu platesti soferul de tir sau zidarul cu cat trebuie astfel inca sa nu mai plece? Chiar daca nu mai exista salariul minim.
Tocmai lucrez intr-o firma unde , decat sa mareasca salariul minim acordat cu 2-5 sute de lei si sa gaseasca personalul dupa care plang inca de la infiintare, aduc bangladesieni, care accepta SME romanesc, le asigura cazare si masa alora.Asa ca ai nostri pot pleca linistiti la capsuni si spalat de cururi de mosi si babe si bude din *Occidentul Luminos*-citez un comentator.
ȘtergereSa lucrezi pe camion in RO : salariul minim in acte, restul diurne, magnet pe taho cat cuprinde, acuma cu generatia euro 6 iti da direct al doilea card.Si normal ca lumea a plecat in Vest.Patronii romani sunt un fel de Dinu Paturica, sa nu ne ascundem dupa deget.
RăspundețiȘtergereEra de asteptat.Nici nu mi imaginam altceva.Cind Citzu a fost la Bruxelles si s a intinlit cu Madame sefa cred ca nu a fost in stare sa negocieze ceva.Doar i s a dat o hirtie cu ceea ce trebuie sa faca si el a acceptat o.Marirea virstei de pensionare,salariile si pensiile sa ramina la acelasi nivel,sa inchida Midia si probabil sa vinda Portul Constanta.Acelasi lucru l au facut cu fiecare guvern nou instalat la București. Din pacate avem numai tradatori de tara aleși. Președinție, guvern,Parlament.
RăspundețiȘtergereVaiii, ce ai scris pe facebuc, e bestial! Te stiam om serios! ����
RăspundețiȘtergereD le DD poate ganditi un articol cu beneficiile pe care le am avut in ue si ce am fi putut castiga daca nu am mai face parte din uniune
RăspundețiȘtergereHotia ‘green deal’ viitorul luminos ar merita un articol separat.
RăspundețiȘtergere