tag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post3566711454484782899..comments2024-03-29T14:13:13.304+02:00Comments on Trenduri economice: Salonul aeronautic de la Paris: cine caştigă?Unknownnoreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-57000368233046525712011-06-26T19:21:47.945+03:002011-06-26T19:21:47.945+03:00Revenind...Nu stiu ce l-a determinat pe O'Lear...Revenind...Nu stiu ce l-a determinat pe O'Leary sa faca afirmatia respectiva in afara de o fortare a atentiei asupra companiei pe care o conduce, dar sunt convins ca ideea de a-i forta pe Boeing sau Airbus sa "mai lase la pret" in felul asta e hilara. De ce? Iata un exemplu: PARIS -- AirAsia has placed a firm order for 200 A320neo aircraft, the largest single commitment in Airbus A. Gramahttps://www.blogger.com/profile/04682855324247133764noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-32018833731637623532011-06-26T19:11:32.758+03:002011-06-26T19:11:32.758+03:00@ Dan
1. In preferintele mele legate de blogurile ...@ Dan<br />1. In preferintele mele legate de blogurile economice, al tau e pe primul loc. Asa ca imi cer scuze pentru comparatia putin fortata, dar ea a fost facuta cu un scop. Poate ca n-a functionat. Vezi mai jos de ce...<br /><br />2. O'Leary a facut afirmatia respectiva, insa tu ai plusat spunand ca "achziţia de la chinezi este un element destul de apropiat de modelul de business al A. Gramahttps://www.blogger.com/profile/04682855324247133764noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-30140097962488198752011-06-24T22:44:46.202+03:002011-06-24T22:44:46.202+03:00A. Grama:
1. Comparatia pe care o faci cu individ...<b>A. Grama</b>: <br />1. Comparatia pe care o faci cu individul in cauza nu ma onoreaza. <br />2. Cred ca multi dintre cei care contesta ceea ce am scris in articol deviaza de la realitate pentru ca nu eu am spus-o, ci O'Leary. El a declarat ca e tentat sa achizitioneze avioanele, nu eu. Asa ca nu inteleg sensul comentariului tau. Tu chiar crezi ca O'Leary e nebun sa inlocuiasca flota Dan@Trendurihttp://trenduri.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-32180761730833716052011-06-24T18:56:24.094+03:002011-06-24T18:56:24.094+03:00Tu ai impresia ca a construi un avion e acelasi lu...Tu ai impresia ca a construi un avion e acelasi lucru cu a face conserve de peste?! Aici semeni cu khris, care cade in tot felul de sofisme (uneori paralogisme, admit, dar vina e aceeasi) din cauza faptului ca nu are un contact minim cu subiectul abordat si trage toate concluziile pe baza unor cifre de cele mai multe ori eronate sau manipulate. Eu zic ca ar trebui sa asculti vocile mai avizate inA. Gramahttps://www.blogger.com/profile/04682855324247133764noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-32986921812266795182011-06-24T06:15:13.263+03:002011-06-24T06:15:13.263+03:00Eu cred ca as avea oarecare rezerve in a ma urca i...Eu cred ca as avea oarecare rezerve in a ma urca intr-un avion chinezesc. Iar taxarea toaletei, ca sa nu mai vorbesc de ideea de a propune unor pasageri "mersul in picioare" mi se pare o jignire serioara adusa celor care, intr-un final, le ofera banii de... profit. Ar putea, mai degraba, sa taxeze marlania in limbaj a unor romani, de o anumita culoare, pe unele rute deja consacrate (Rocknrollhttps://www.blogger.com/profile/18105704853555706076noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-6640971831128534332011-06-23T15:13:41.987+03:002011-06-23T15:13:41.987+03:00calitatea avioanelor chinezesti se ridica la inalt...calitatea avioanelor chinezesti se ridica la inaltimea standardelor cerute?mobutuhttps://www.blogger.com/profile/14948201119020075585noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-88432849771882968172011-06-23T13:56:43.411+03:002011-06-23T13:56:43.411+03:00Se vede ca nu ai lucrat in industria aviatica. Uit...Se vede ca nu ai lucrat in industria aviatica. Uita-te la ARJ21, produsul curent al COMAC, si vei intelege de ce are putine sanse in afara Chinei. In aviatie, conteaza foarte mult lantul de support post-vanzare. Care, in cazul COMAC, nu exista in afara Chinei, la fel cum nu exista in cazul Tupolev, Antonov sau Iliusin in afara CSI.<br />In plus, COMAC produce la pret de lista 70-75% fata de un catalinhttp://ct_k99@yahoo.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-67583819883010809242011-06-23T12:06:05.140+03:002011-06-23T12:06:05.140+03:00Pina una alta , chinezii sint cei mai mari "c...Pina una alta , chinezii sint cei mai mari "consumatori" de avioane Airbus . Nu degeaba au obtinut sa produca sub licenta citeva zeci de expemplare . Prin A- 320 neo , Airbus a facut un mega contract cu indianii . <br />Oricum , contractele de zeci de miliarde de dolari se fac exclusiv cu tari din Asia (transport civil ) . Europa nu prea mai are bani . :)Ștefan A.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-72846077642495067402011-06-23T11:46:24.421+03:002011-06-23T11:46:24.421+03:00Florin: Intr-adevar, si Bombardierul a facut o fig...<b>Florin</b>: Intr-adevar, si Bombardierul a facut o figura frumoasa. M-am referit in special la chinezi deoarece vad o explozie acolo. Daca le iese figura cu noul avion de pasageri se vor schimba multe in configuratia actuala!Dan@Trendurihttp://trenduri.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2777122575539464943.post-46124219029027163042011-06-23T10:55:15.362+03:002011-06-23T10:55:15.362+03:00De Bombardier nu spui nimic? Au reusit sa ia catev...De Bombardier nu spui nimic? Au reusit sa ia cateva comenzi pentru CSeries si sunt inca numarul 3 in lume.Florinhttp://www.saakra.ronoreply@blogger.com