marți, 7 decembrie 2021

Ivermectina e pentru cai!


 Îmi trimite un prieten de peste Ocean o mărturie pe care-a primit-o. Iat-o mai jos:

„Eu și soțul meu nu credem în vaccinuri. De aceea, de când a început nebunia COVID am căutat să ne ferim cât mai bine de boală. Dar, din păcate la sfârșitul lui august am luat amândoi boala. Prima dată eu. Apoi soțul meu care are patru comorbidități. S-a testat acasă miercuri și a ieșit pozitiv. L-am sunat pe medicul personal(de familie) pentru a-l ruga să-i prescrie ivermectivă, dar ne-a refuzat. Atunci am apelat la o doctoriță din Florida. În final, vineri ne-a sosit rețeta. Farmacia ne-a refuzat eliberarea ivermectinei. Soțul meu are 1.93m și 140 kg de aceea are nevoie de o doză mai mare de ivermectină. De aceea a trebuit să așteptăm tot weekend-ul pentru a putea să o sunăm pe doctorița din Florida care a contactat farmacia și după o îndelungată muncă de convingere farmacistul a acceptat să ne elibereze ivermectina. Între timp soțul meu se simțea din ce în ce mai rău. I-a scăzut pulsul, începea să aibă perioade de pierdere a cunoștinței, nu putea respira și nu-și mai putea controla urinarea. Am mers la clinică pentru a-i face un test oficial astfel încât să poată primi anticorpi monoclonali. Medicul de-acolo i-a făcut radiografie și ne-a confirmat că a făcut pneumonie de la COVID. Asta se întâmpla luni seara. Am refuzat să-l internez în spital și l-am luat acasă unde am început tratamentul cu ivermectină. Marți dimineața se simțea mult mai bine. Miercuri am mers la spital pentru a-și face anticorpii monoclonali. La acel moment mi-aș fi dorit să nu-i facă anticorpii monoclonali, doar că nu știam despre ce e vorba. Cert este că a mers la spital pe picioarele lui, a fost conștient, iar de-acolo s-a întors și mai bine. Acum e în afara oricărui pericol, dar trebuie să mai utilizeze inhalatorul pentru două săptămâni.”
Dana White este un cunoscut om de afaceri și președintele celei mari asociații mixte de arte marțiale din lume, Ultimate Fighting Championship. Nu-i antivaccinist, ci, din contră, e vaccinat full. Iată mărturia sa:

„Fac zilnic dușuri scoțiene, alternând baia de aburi cu dușurile reci. După care inhalez eucalipt. Într-o dimineață, după ritualul zilnic, mi-am pulverizat eucalipt și n-am simțit niciun miros. Mi-am zis „ce naiba?”, după care am deschis sticla și-am încercat să miros direct. N-am simțit nimic! Atunci am înțeles exact că am luat COVID. L-am sunat imediat pe Joe Rogan care mi-a recomandat să merg urgent să-mi fac anticorpi monoclonali. Fix asta am făcut și gustul și mirosul mi-au revenit a doua zi pe la 11. Simțeam mirosul alcoolului în timp ce-mi curățam aparatul de ras. După am luat o doză de ivermectină. Mă simt mai bine ca oricând. Cât timp sunt în carantină fac antrenamente de două ori pe zi. Mă sit de milioane! ”
Sun Ng din Hong Kong, un bătrân de 71 de ani, a mers în Chicago pentru a participa la ziua nepoatei sale. S-a îmbolnăvit de COVID la câteva zile după ce a intrat în SUA. Sănătatea i s-a deteriorat rapid. I-a fost pusă masca de oxigen, după care a fost intubat. Doctorul i-a prescris Remdesivir, dar, așa cum știm, acesta n-a dat niciun rezultat. În acel moment, fata sa, Man Kwan Ng,a solicitat staff-ului din spital să-l trateze pe tatăl ei cu ivermectină. Așa cum bănuiți, spitalul a refuzat să-i administreze pacientului medicamentul din cauză că „CDC nu recomandă asta”. Atunci fiica s-a adresat tribunalului, iar un judecător normal la cap a ordonat spitalului să-i administreze pacientului ivermectină. Tărășenia nu s-a terminat întrucât spitalul a refuzat să se supună hotărârii judecătorești. Fata a reacționat și s-a adresat din nou instanței care, pe 5 noiembrie a ordonat spitalului să-i administreze imediat tratamentul dat fiind caracterul de urgență al cazului. În proces spitalul a afirmat că pacientul e deja pe „patul morții”. Culmea, în ciuda hotărârilor judecătorești spitalul a refuzat în continuare să-i administreze ivermectina deoarece medicul ales să-i administreze tratamentul „nu era vaccinat împotriva COVID”! Vă dați seama cât de stupid: doctorul care venea să administreze ivermectina l-ar fi putut infecta cu COVID pe pacientul care era bolnav de COVID!  

În disperare de cauză, fata s-a adresat pentru a treia oară instanței pe 8 octombrie, obținând decizia ca spitalul să-i permită doctorului accesul timp de 15 zile pentru a-i face tratamentul cu ivermectină pacientului. Spitalul nu s-a lăsat și a depus o moțiune de suspendare a ordinului! În final n-au mai avut ce face și au trebuit să-i dea acces medicului pentru a-i administra ivermectina pacientului intubat. 

Ce s-a întâmplat? După trei zile pacientul a fost detubat. Apoi a urmat recuperarea și pe 27 noiembrie s-a întors acasă unde mănâncă normal și se mișcă bine. Întrebarea care se pune e simplă: ce s-ar fi întâmplat dacă fata nu ar fi luptat? În mod sigur un mort în plus ar fi fost pus pe lista „decimaților” de COVID. 

Acum știți bine cum stă treaba. Aveți încredere în știință! Ea vă spune că ivermectina e pentru cai și găini. Așa că alergați precum caii spre știința oficială și rămâneți cu creierul precum găina. Că asta a ajuns știința din ziua de azi.

P.S. Rahații din politică spun că nu e OK ca testele să fie gratis deoarece dacă nu te vaccinezi trebuie să plătești. Păi de ce, boilor, e OK ca vaccinurile și întreaga campanie dementă să fie suportate de mine? Dacă e să fim corecți, hai să plătească toată lumea, inclusiv ăia care se vaccinează!

17 comentarii:

  1. Asa a scapat Japonia de covid
    https://rumble.com/vltrb8-dr-nagao-wants-japan-to-distribute-4-ivermectin-to-all-citizens-for-early-t.html

    RăspundețiȘtergere
  2. In luna august am facut boala. Imediat dupa ce testul a iesit pozitiv am apelat la medicul de familie. Mi a dat paracetamol si vitamine. Stare mea se agrava pe zi ce trecea. A noua zi respiram f greu, slabisem 8 kg, ma duceam f greu la toaleta. La indicatia unui medic de la Matei Balș si cu ajutorul IPS Teodosie am început sa iau ivermectina si Arbidol. In aprox o ora am simtit ca starea mea se ameliorează accelerat. La 3 ore eram la masa si mancam prima data dupa 8 zile. A doua zi toate simptomele disparuse. Hemoglobina scăzuse la 7,5 si dupa un tratament mi am revenit complet. Ivermectina este nasul covidului. Ii vine de hac imediat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simptomele Disparusera poate vroiai a spyune, Ele nu ar fi putut disparuse..:)

      Ștergere
    2. pe ce te bazezi cand spui ca ai facut boala? Ce simptome specifice dezvolti comparativ alte viroze din era ante-covid? Testele sunt false, e ca la loz in plic, numai cine e orb nu vede asta. Cine a avut cat de cat legatura cu felul in care functioneaza testele sau laboratoarele de analize (dintotdeauna, nu numai acum) stie ce vorbesc. Doar faptul ca nu mai poti respira e un semn clar de cvid? Gripele puternice se manifestau la fel si inainte, si puteai si ajunge la spital si uneori puteai si muri sau ramane cu sechele.
      Este foarte important pentru ca daca e sa ne raportam doar la acel 'loz in plic' s-ar putea sa urmam o pista gresita, un tratament care nu numai ca nu-ti face bine, ci iti poate face rau.
      Eu nu zic ca ivermectina sau arbidolul nu pot fi utile, dar sa fii sigur ca ai virusul pentru care ele sunt facute, altfel nu te ajuta cu nimic, si am cunostinte care s-au tratat cu d-astea dupa teste asa zis pozitive de covid si nu au ajutat.

      Ștergere
  3. Salut , am nevoie de un sfat : daca totusi leprele ne vor obliga la vaxxin obligatoriu intr-un final , cu care sa ma injectez(infectez) ? Pfizer sau Johnson ? Am insuficienta cardiaca si diabet 2.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Johnson aș spune...maică-mea este ok, slavă Domnului...făcut tot de nevoie...

      Ștergere
    2. Dar de ce sa te lasi obligat sa te vaccinezi cu CIMITIROL?
      Esti cumva o mula de lash fara personalitate, sau te-ai hotarat sa-ti andonezi familia in mizerie, sinucindu-te cu otravurile CELOR MAI MARI CRIMINALI DIN ISTORIA UMANITATII?
      Chiar nu ti-e rusine sa fi atat de lash?

      Ștergere
    3. Cu seringa goala...daca intelegeti ce vreau sa va spun.

      Ștergere
    4. @Robert G de ce jignesti ? Ne cunoastem oare ? Daca nu te mai primeste la locul de munca ce faci ? Ajungi boschetar durule ! Aveam nevoie de un sfat nu de aberatii spuse de oameni semi-inteligenti ...

      Ștergere
    5. decizia de muri intr-un fel sau in altul este a viitorului vaccinat, e alegerea lui.

      Ștergere
  4. ”În disperare de cauză, fata s-a adresat pentru a treia oară instanței pe 8 octombrie, ...”

    Credca 9noiembrie ati vrut sa ziceti...

    RăspundețiȘtergere
  5. Credeti in stiinta lu Mahler, Craiu,Fauci (sunt fan Fauci).... dar nu credeti in stiinta lu Malone, Jhon Lee, Luc Montagnier,Bhakdi....!
    Vedeti...si stiinta asta este de mai multe feluri, depinde pe care vreti sa o serviti!!

    RăspundețiȘtergere
  6. https://evz.ro/mihai-gadea-sare-in-apararea-colegului-radu-tudor-ce-a-starnit-furia-directorului-antena-3.html

    https://www.bugetul.ro/mihai-gadea-face-scut-in-jurul-lui-radu-tudor-dupa-acuzatiile-lui-srs-cine-il-ataca-pe-radu-imi-ataca-familia-e-fratele-meu/

    https://www.bugetul.ro/sorin-rosca-stanescu-raspuns-pentru-mihai-gadea-in-scandalul-radu-tudor-raed-arafat-sa-lectureze-fie-si-pe-diagonala-dosarul-radu-tudor/

    RăspundețiȘtergere
  7. Suplimentati puternic cu vitamina D3 (10.000UI zilnic) si nu o sa contactati COVID. Daca renunatati la zahar, uleiuri vegetale si fructoza o sa va simtiti si mai bine.
    Practic de 10 ani ce am scris mai sus dupa ce am citit zeci de carti de nutritie. Nu am racit delco in ultimii 1a ani si stau mult in frig. Sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dacã s ar da drumul la acest medicament,s ar stopa genocidul;stiu,pentru multi este greu de crezut cã aceste asa zise vaccinuri au fost create pentru exterminare;cu cåt un eveniment este mai improbabil sã se întåmple,cu atåt este mai mic numãrul celor care constientizeazã cã acel eveniment chiar are loc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aveti grija cei care aveti ghinionul sa luati raceala asta sau ce o fi ea ; micronu asta iti blocheaza gatul, ca si cum l ar inchide ! Daca e cazul imediat gargara cu apa cu sare concentrata cate 2-3 min. de cate ori e nevoie.Trece in juma de zi, mai departe va descurcati.Dumnezeu sa ne ajute si sa ne fereasca !

    RăspundețiȘtergere
  10. Test? Doar coprocultura, daca vrea Arahat ...

    RăspundețiȘtergere

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)