Așa cum mă așteptam, articolul anterior a generat o groază de atotcunoscători. Cu toate că mesajul meu era unul în care îi ceream cititorului să se apuce să-și pună întrebări, m-am trezit cu oameni care au certitudini. Culmea, asta în condițiile în care tocmai ce spuneam că certitudinile sunt, în cea mai mare parte, un efect al minții lăsate pe automat. Din păcate, în acest domeniu al trezirii efortul nu este răsplătit ci, în cele mai multe cazuri, pedepsit. Imaginați-vă că ați fi medic veterinar și ați vrea să scoateți o bucată ascuțită și ruginită de metal din coada unui crocodil. Dacă te duci lângă coada lui gata să-i faci bine, te poți trezi mâncat de jivină. Acesta e stadiul în care se află marea majoritate a oamenilor, cel de fiară reactivă, gata să sară la gâtul celui care-i vrea binele. De ce te afli în acest stadiu? Aici ai fost adus, prin condiționare, de către societate. Iar singura ta șansă de ieșire, așa cum am mai spus-o, e propria-ți voință.
N-am de ce să mai țin încă o o predică azi, astfel încât voi încerca să-ți deschid ochii arătându-ți cum ai fost educat. Și nu de ieri-de azi, ci dintotdeauna. Desigur, dacă te apuci să deschizi istoria scrisă de învingători, vei auzi despre experimentele inumane făcute de naziști. Cine n-a auzit azi despre hidosul doctor Josef Mengele și despre nenorocirile pe care le-a făcut la Auschwitz-Birkenau. Ceea ce însă nu se știe este partea de final, atent ascunsă inclusiv de făcătorii de istorie. După război, Mengele a ajuns în Argentina, trăind o bună perioadă de timp în proximitatea vibrantului Buenos Aires. În 1959 a șters-o în Paraguay, pentru ca un an mai târziu să ajungă în Brazilia. Cu toate că fusese identificat de vânătorul de naziști Simon Wiesenthal, Mengele a fost ajutat de o mână nevăzută, murind fără să fie judecat, în 1979, în urma unui atac de cord.
Nebuniile lui Mengele sunt cunoscute. Însă cea mai mare ipocrizie este una care este continuu comisă prin lipsă. OK, pe vremea naziștilor se petreceau experimente înfricoșătoare pe oameni. Însă, în tabăra voastră, a eliberatorilor, ce fel de experimente se petreceau? Înțelegi cât ești de manipulat în momentul în care vezi lumea în alb și negru. La fel ca și-n cazul conflictului din Ucraina, media mereu e împinsă să deseneze în mințile captive un contur negru în jurul „vinovatului de serviciu” și un contur alb în dreptu taberei „eliberatoare”. De exemplu, ucrainenii care au comis genociduri groaznice, care-au luat în captivitate din Kursk bătrâni, mulți dintre ei octogenari, sunt considerați îngerii acestui război. În ciuda faptului că toată ideologia lor, toate uniformele lor sunt de sorginte nazistă, declarația lui Putin că dorește să denazifice Ucraina e luată în râs. Să nu ne pierdem însă în detalii, noi vrem să vedem dincolo. Și, înainte de a trece mai departe vă voi spune că TOT din ceea ce scriu aici e perfect documentat ori din surse publice ori din mai puțin publicele arhive ale serviciilor de informații americane, în special CIA.
În 1910, un cercetător eminent german, Paul Ehrlich a descoperit Salvarsanul(compusul 606), un tratament considerat un „glonț magic” împotriva sifilisului. Tratamentul avea însă două probleme: era toxic(fiind dezvoltat pe bază de arsenic) și foarte scump. Existau și numeroase efecte adverse ale tratamentului, astfel încât se punea problema dacă într-adevăr merită. Motiv pentru care americanii au infectat voit pușcăriași de la Sing Sing pe care i-au supus apoi tratamentului cu Compusul 606. Tuskegee Syphilis Study, desfășurat între desfășurat între 1932 și 1972(!!!), a constat în lăsarea fără tratament a 400 de bărbați afro-americani cu sifilis sub pretextul observării „istoriei naturale a bolii”. Realizați că experimentul a continuat inclusiv după descoperirea penicilinei, ceea ce-l transformă într-unul dintre cele mai hidoase experimente din istorie. Nu e singurul! Guatemala Syphilis Experiment, desfășurat între 1946 și 1948, a constat în infectarea deliberată a sute de oameni cu sifilis și gonoree - evident, fără consimțământul acestora - pentru a se studia eficiența penicilinei.
The Pellagra Experiment(1915-1920) al doctorului Goldberger a constat în recrutarea unor deținuți din Mississippi cărora li s-a declanșat pelagra. Teoretic respectivii și-au acordat consimțământul pentru a fi cobai la experimentul doctorului, doar că acest consimțământ a fost obținut în urma unor presiuni din partea șefilor închisorii, experimentul fiind considerat azi o oroare din punct de vedere etic.
Poate mă veți întreba ce legătură are șirul de experimente pe care le evoc cu controlul minții. Nimic aparent, doar încerc să vă ridic un văl, pentru a vedea lumea ceva mai bine. Mergând mai departe, e foarte interesant de înțeles ce naiba a fost cu Operațiunea Paperclip, prin intermediul căreia SUA, la nivel oficial, a atras savanții naziști germani, asigurându-le imunitatea(oare aici se găsește mâna ascunsă care l-a protejat pe Mengele?). Cu toate că atunci când vorbim despre operațiune ne gândim aproape instinctiv la Wernher von Braun, realitatea este că operațiunea a permis unui număr imens de savanți de linia a doua din domeniul științelor sociale să contribuie la mega-proiectul de control al minții început imediat după Al Doilea Război Mondial.
Pentru a pune însă capăt enumerării proiectelor absolut groaznice efectuate pe oameni, nu pot să nu amintesc Experimentul Philadelphia(1940), pe care scriitorii de scenarii ai serviciilor secrete americane l-au transformat în SF. Este probabil unul dintre cele mai cutremurătoare experimente pe care le-a văzut omenirea. Subiecților le-a fost injectat plutoniu fără niciun consimțământ, asta pentru a se studia efectul radiațiilor. Doar pentru a ascunde monstruoasele rezultate, echipele de PR ale armatei americane au conceput acele scenarii SF care au inspirat numeroase generații.
Și-acum să trecem la controlul minții. Ați auzit de experimentele doctorului Lauretta Bender din 1944? Acestea pretindeau că vindecă schizofrenia prin electroșocuri, dar mare parte a inumanului șir de experimente s-a făcut pe copii sănătoși. În mod real, scopul urmărit era cu totul altul, anume cel de „fragmentare a conștiinței” în vederea reeducării.
Un pas important va fi făcut de către psihiatrul britanic William Sagrant care, în cartea sa din 1957, „Battle for the Mind” - având subtitlul extrem de relevant, „The Mechanics of Indoctrination, Brainwashing and Thought Control” - definește practic direcțiile celui mai mare experiment din istorie în direcția controlului minții. V-aș spune că toate nebuniile de experimente făcute de Sagrant au primit undă verde pentru a se desfășura „la liber” între 1960 și 1970, dar înainte de asta aș mai vrea să vă dezvălui o altă afacere misterioasă, care a fost foarte ușor trecută în umbră, anume relația dintre vedeta Marylin Monroe și psihiatrul său, Ralph Greenson. Cu toate că pare un subiect mai degrabă monden, la momentul actual sunt absolut sigur că totul a fost un experiment de control al minții, în care actrița a picat fără să știe ce i se întâmplă. Inclusiv moartea sa, precedată de vizita lui Greenson, este tot un element relevant doar prin prisma experimentului.
V-am tot vorbit despre un mega experiment, dar nu i-am dat încă numele. Despre ce este vorba? Despre MKUltra, programul CIA de control al minții, desfășurat pe perioada a 20 ani(1953-1973), despre care se spune că a fost oprit, fiind în realitate distilat în mai multe manuale de bună practică aplicate până în prezent(o referință raw asupra proiectului încă aveți aici).
Dacă vă uitați la TV și vă îngroziți de dezastrul pe care-l fac drogurile în rândul tinerilor, ar trebui să înțelegeți că fenomenul consumului de droguri este unul 100% generat de MKUltra. Dacă ați fost rockeri în tinerețe și v-ați „descoperit” în idealurile mișcării flower-power sau v-a fascinat concertul de la Woodstock - care, în realitate a fost o mega-promiscuitate - atunci să știți că ați fost furați de influența MKUltra. Voi fi chiar mai radical, spunându-vă că absolut niciun aspect al vieții de azi nu este ieșit din tiparele definite de tehnicile proiectului MKUltra.
Progresismul și neomarxismul de azi își au rădăcinile în mișcarea hippie. Îndepărtarea de religie și experimentarea unei „noi religii”, tentația sincretică, „redescoperirea” gnosticismului - inclusiv cu suport filosofic oferit de cartea lui Hans Jonas „The Gnostic Religion: The Message of the Alien God and the Beginnings of Christianity” -, inclusiv ateismul, toate acestea provin din MKUltra. Mai vreți?
Experimentul de conformitate al lui Solomon Asch(1950), Experimentul Robbers Cave(1954), Experimentul Milgram(1961), Harvard Prison al lui Zimbardo(1971), reprezintă doar un vârfuleț puțin cunoscut al unui aisberg ultra-masiv care stă la baza întregii științe de control a minții.
Simt că m-am întins destul de mult, motiv pentru care încerc să sumarizez, spunându-vă că fiecare element pe care-l vedeți în fața ochilor, fiecare sunet pe care-l percepeți, fiecare miros sau textură simțite sunt un efect al manipulării agresive căreia sunteți supuși. Să vă dau doar un element minor: deschideți televizoarele și numărați de câte ori - indiferent de ideologia postului - auziți sintagma „președintele ales Nicușor Dan”. Ca să vă fie mai simplă îngrozirea, încercați să vedeți cum stau lucrurile la Realitatea TV.
V-aș mai povesti despre mega-experimentul psihologic realizat de Facebook, despre „amnezia temporară” de la concertul lui Taylor Swift din 2023 sau despre manipularea permanentă prin publicitate. Însă ne-am întinde prea mult și nu știu dacă teoretizarea excesivă și-ar putea atinge scopul.
Mă opresc aici, dar, din nou, vă rog să înțelegeți că nici măcar nu am zgâriat suprafața uriașei conspirații care ne-a acaparat viața. Și nu am de gând s-o fac deoarece nu cred că e esențial să scriu despre fiecare capitol în parte, ci să vă îndemn să ieșiți din sclavie. De fapt acesta e cel mai important element. Aveți indicații suficiente, știți că totul e fake, astfel încât nu vă rămâne decât să vă redescoperiți reconstruindu-vă de la fundație, punându-vă mintea între paranteze.
Îți recomand această mini-serie, în caz că nu o știi deja. Vine în completarea (sau întărirea) celor spuse mai sus.
RăspundețiȘtergerehttps://m.imdb.com/title/tt7306056/?ref_=ext_shr_lnk
Ar fi interesant sa le prezinti la baieti
ȘtergereExperimentul Milgram de obedienta in fata autoritatii. Au mult de invatat din el.
Buna ziua,
ȘtergereAm descoperit in blogul Georgianei Gerea despre "Tehnici de invatare" autorul Gregory Berns, de la catedra de "Neuroeconomie" (sic).
Cartile lui, Iconoclastul si Satisfactia le-am citit cu placere.
Notez cate ceva din Iconoclastul in legatura cu acest context:
Pag 96 - paradoxul Ellsberg
Pag 112 - experimentele lui Solomon Asch
Pag 133 - paradoxul Sankt Petersburg
Pag 158 - S. Miligram
Pag 170 - Robert Zajonc efectul simplei expuneri
Pag 173 - John Kleinbug retelele din lumi mici
Pag 227 - sistemul dopaminergic
Pag 234 - taierea sinaptica
Satisfactia
Pag 75 - psihologie experimentala Wolfganf Kohler - cubul si banana
Îmi vine în minte un paragraf din Propagandes de Ellul: "propaganda nu poate ține mult timp contra unei evidențe locale, doar dacă populația este atât de bine ținută în frâu, încât se poate afirma orice şi este crezut însă este un fapt rar, care are grave repercusiuni psihologice."
RăspundețiȘtergereSpunea asta in 1962. Dupa tot ce sa petrecut doar in ultimii cinci de ani este clar ca se poate implementa orice absurditate care va fi crezuta si acceptata de cei care "cred in ştiință".
Domnul Dan, iti dau o tema, daca poti avea acces si Curaaaaj Muuult. Ce zici Mk Ultra exista aplicat in Romania astazi de oameni din Sistem pe unii din societate, inca de la varstele lor fragede? Adica, Cobai entire their life!
RăspundețiȘtergerePot spune aici doar atat: Tehnologia de azi e muuult mai mizerabila fata de anii 60 70 80 cand erau fazele incipiente ale Mk Ultra. Te poate lovi in timpul somnului in propria locuinta si iti pot fi inoculate vise in mod artificial pentru manipulare mentala si dirijare potrivit planul stabilit.
Se mai cunoaste ceva azi de cazul jurnalistei Iulia? Aia care s-au ocupat de ea sunt responsabili. Politia nu zice nimic. nici Mucles.
Ce se face azi pe oameni e mult mai rau decat ce isi imagineaza unul si altul. arme neconventionale ELF DEW folosite ca tortura pentru manipularea subiectilor umani. De obicei nesupusii, necontrolabilii si toti cei care pot produce masiv diverse in functie de interese sau care sunt tinte pentru diverse teste si experimente. Dar sunt si unii care se opun si dau cu mumu sistemului pana la capat. Chiar daca sunt torturati. Un fel de partizani ad hoc.
Felicitari pentru tot curajul dumitale, domnule Diaconu!
Imagine - John Lennon. Ce cântec superb. Și ce versuri inspirate. Cum se mai potrivesc ele zilelor noastre chiar dacă au fost scrise acum jumătate de secol, cam in vremea Woodstock. Să nu spui că a fost programare predictivă.
RăspundețiȘtergereImagine, cât de corectă politic și în limitele articolului de față!
ȘtergereDan Diaconu e de fapt Dan Toma?
RăspundețiȘtergereCu siguranță Dan Diaconu e strict Dan Diaconu.
ȘtergereInteresant ca MK ultra a inceput cam in aceeasi perioada cu experimentul Pitesti si putem spune ca ambele au mers in paralel, in 2 sisteme aparent diametral opuse. Ceea ce traim astazi e un Pitesti mondial iar ceea ce urmeaza nu va face decat sa se adevereasca toate profetiile
RăspundețiȘtergereDin ciclul:
RăspundețiȘtergere"Toată lumea îți vrea binele!
Ai grijă să nu rămâi fără el!" !
Mdaaa. Cam ai dreptate. Nu stiam de toate experimentele enumerate. De unele am aflat de la medicul homeopat. Acum sunt in situatia ingrata in care caut carti despre istoria REALA pt fiimiu de 9 ani. Cand ai crescut cu carti contra facute si iti dai seama la 40 de ani ca tot ce ai invatat e fals, te zdruncini tare cand te intreaba copchilul diverse. Acum, eu va astept pe toti cu recomandari si va multumesc in avans.. Am nevoie sa imi rescriu eu istoria pt a-i spune lui fiimiu despre ea.
RăspundețiȘtergereCa si carti cei de la editura Contra Mundum au publicat cate ceva dar ca o resursa buna iti recomand seria de interviuri "Geneza poporului roman" a domnului profesor Gica Manole. Interviurile sunt pe canalul YT "In Gura lupului" a domnului Alin Lupu.
ȘtergerePai camd acum, azi, si aici chiar in Romania, sunt oameni monitorizati 24 din 24 la nivel de privire si de ganduri si de tot ceea ce vorbesc zilnic oriunde, deci Ilegal Neconstitutional, isi mai pune careva indoiala de Sistemul Criminal Mafiot Securist Tortionar care conduce Romania?
RăspundețiȘtergereSi atentie, astia care fac asa ceva cu tehnologie desigur fara mandat neautorizata niciunde pe Terra juridic sunt romani crestini din structuri adica din MAI si din SRI. Si fac asemenea nazism pe alti romani semenii lor adica.
Pentru control pentru manipulare pentru tinere sub control total si reducere la tacere. Romania condusa ca un lagar de sistemul securist.
MkUltra ala initial era nimic fata de zilele de astazi. Azi esti monitorizat la distanta oriunde si esti lovit oriunde doar pentru ce gandesti ca un gand singular distinct. La Lidl la casele rapide doar ca gandeam ceva ce nu convenea handlerului care imi dirijeaja cazul, fara sa interactionez cu cineva acolo, doar imi scanam produsele si atunci am fost lovit cu arme de frecventa foarte joasa care nu lasa urme si pot fi actionate la distanta oriunde.
E Terorismul de stat facut de stat pe cetatenii sai. Pentru control total si manipulare. Coordonar inbacest caz e un General securist din Mai adica Politie. Platit din banuti publici deci.
Deci ce se face in Romania de structuri nici nu va imaginati.
Am exemple multiple.
Romania e un Lagar! Multumim MAI si SRI!
Important este un singur lucru, in fata torturii Niciodata Capul Plecat!
Macar sa stie tortionarii din structuri ca Unii nu vor fi induplecati niciodata sa devina ascultatori!
Domnule Dan, unele din experimentele menționate îmi sunt cunoscute, și mă bucur să văd români care s-au trezit... Red pilled, nu normies. Chiar va rog sa scrieți despre fiecare capitol, este absolut fascinant. A tresărit inima in mine sa vad menționate de dvsoperațiuni precum mkultra sau paperclip. Poate discutați cândva și despre Ted Kaczynski, unul din victimele mai populare ale mkultra...sau operation gladio, etc...
RăspundețiȘtergereÎți răspund eu în locul lui DD.
ȘtergereTed Kaczynski a fost un actor, un opozant fabricat de CIA, o continuare a scenariului falsei crime Tate/Manson (ai căror părinți erau colonei CIA) și al criminalilor în serie americani.
Un clasic de manipulare. O diversiune, o discreditare pentru a neutraliza grupusculele hippie, anti-razboi sau cele care militau pentru protecția mediului.
Ținta în scenariul Unabomber a fost EarthFirst!, un grup radical care dorea să salveze natura și nu doar să vorbească despre asta. Deși mișcarea a fost hărțuită de poliția federală în multiple ocazii, nu s-a reușit calmarea ei.
Și uite așa intră în scenariu Kaczynski - absolvent de Harvard și implicat în programul MKULTRA al lui Henry Alexander Murray (omul care a contribuit la inventarea personalității lui Hitler, Earl în peerage înrudit cu familia Stanley, adică proprietarii tronului imperiului).
Kaczynski - angajat apoi la Berkeley (laboratorul de spioni).
Despre Kaczynski nimeni nu poate ști dacă a stat sau nu în cabina lui din pădure. Că sa vezi gradul de propaganda au mai și expus cabina într-un muzeu (închis la ora actuala pentru că nimeni nu îl vizita).
Cât despre manifest, care cu siguranță nu a fost scris de el ci de un comitet de minți luminate care nu s-au înțeles între ele, e mai degrabă un atac asupra oamenilor de stânga, o discreditare a convingerilor de stânga, tratându-i drept fanatici (inspirat de Eric Hoffer, vândut de CIA ca expert în mișcările de masă) pe care nu te poți baza în lupta impotriva tehnologiei.
Spune în manifest că deși avansul tehnologic este important, sistemul nu a reușit cu adevărat să controleze omul (161). Șopârlă. Diversiune. Propaganda din ziua de azi nu are egal în istorie. Oamenii erau în stare să te omoare din frică dacă nu ii lăsai să se vaccineze.
Cât despre victimele lui, numai steaguri roșii.
Oricum nu contează pentru că nimeni nu ia la bani mărunți povestea asta. Sunt prea multe alte breaking news uri de ocupat mintea. Prea mult haos în jur întreținut de emoții pentru a raționa ceva.
Important e că mediatizarea procesului a fost o lovitura fatală pentru EarthFirst!, ceea ce s-a și dorit. Un scenariu complex cu foarte mulți agenți implicați la fel ca Tate/Manson și alte afaceri de genul ăsta cu scopul de a discredita pe vecie oamenii sinceri de stânga, adevărații dușmani ai Noii Lumi. (mișcarea hippie de exemplu, prea vocala împotriva afacerii profitabile numita Războiul din Vietnam).
OK. Kaczynski a luat 16 ani. Dacă a filmat cineva celula lui tot timpul ăla aș vrea să văd filmul.
Cu experimentele de control al mintii macar esti in viata si ai macar teoretic posibilitatea de a incerca o evadare din acest control dar dupa cate se pare nu le mai ajunge acest control al mintii, ori le este frica ca ceva sau cineva le poate anula toata "munca" in acesta directie.
RăspundețiȘtergereCeea ce ma ingrijoreaza este "next level"-ul in directia controlului adica controlul inimii. Ma refer aici la "experimentul Seul" cand acum doi ani de ziua in care ei sarbatoresc puterile raului, adica Helloween, au adunat o mare masa de tefelei sud coreeni intro piata si le-au oprit inimile unora dintre ei prin simpla apasare a unui buton, dand vina pe aglomerarea excesiva din zona. Cred ca au fost vreo 200 de morti in acelasi timp in acelasi spatiu fara nici cea mai mica explicatie logica/rationala.
Ce ne poti spune despre acest experiment?
Aș adăuga un exemplu minor in lista ta de nazisti co-optați de mâna invizibilă, în doctrina militară americană, după al Doilea Război Mondial, au fost introduse tehnicile naziste de război, în special de Blietzkrieg, pentru o mai detalitata documentare vă recomand blogul lui Andrey Martianov, expert militar fost-sovietic, care nu din burtă spune acest lucru, ci din documente militare americane, relatate de istorici/experti militari americani pe care el ii stimeaza, spre deosebire de militarii/vocile militare de carton din linia propagandistică americană actuala pe care Martianov nu dă doi lei. Si ca și completare, Martianov nu da doi lei pe idioteniile spuse lătrăii propagandei ruse precum Vladimir Solovyov, un fel de Gâdea de la noi.
RăspundețiȘtergereP.S. La comentariul despre Experimentul Seul. Cand m-am referit la tefeleii coreeni n-am vrut sa desconsider sau sa jignesc saracii tineri care au fost adusi in aceasta stare. Acest termen "tefelist" personal il consider a fi o identificare a nivelului de dresaj uman cere este aplicat tuturora de catre cei de la butoane si ma tem ca nu este ultima treapta. Ei sunt un rezultat al ingineriilor sociale si daca este sa aiva o vina, vina lor este sa fi crezut ca cei ce au permis aceste inginerii le-au permis tocmai pentru ca sunt benigne. Simplul fapt ca au fost stransi impreuna acolo atatia tineri ar trebuii sa ne sperie de puterea acestor inginerii. Ei, ca si multi altii nici macar nu cred ca au inteles ca sunt conditionati sa actioneze intr-un fel sau altul.
RăspundețiȘtergereDumnezeu Sa-i odihnesca in pace.
Am mai citit o dată prima parte („Ieșirea din Matrix”) și comentariile de acolo ca să găsesc o explicație pentru partea a doua („Ieșirea din Matrix <2>”).
RăspundețiȘtergereSingurele comentarii care mie-mi pare că provin de la atotcunoscători sunt cele religioase.
Și totuși în două articole despre controlul minții, în care ai dat atât de multe exemple, tu despre religie n-ai spus nimic.
Așa că pun eu întrebarea:
-Ce crezi despre religie? În legătură cu subiectul celor două articole.
De 2000 de ani oamenilor li se spune că atunci când iau o palmă să întoarcă și obrazul celălalt, că atunci când sunt nedreptățiți să-L lase pe Dumnezeu să facă dreptate, că „trebuie să-și ducă crucea”, că trebuie să fie umili, că nu trebuie să judece, că „așa a vrut Dumnezeu”.
De ce sunt atâtea femei care suportă bărbați violenți și nu pleacă, să nu se facă de râs în comunitate? Urmăresc interviuri cu oameni simpli din Republica Moldova, și nu-mi vine să cred.
Tot religia spune că femeia trebuie să asculte de bărbat, pune un fel de dominanță a bărbatului în familie; unul conduce, altul este condus, ca să evite conflictele. Și uite așa unul este abuzat pentru aparența păcii (că lipsa conflictului nu este neapărat pace, poate fi și un abuz suportat în liniște).
Când m-am dus la părintele care m-a căsătorit ca să-i spun că dau divorț (cumva mă simțeam „datoare” să-i spun), a spus că nu există așa ceva, că trebuie să-mi duc crucea.
Scopul religiei creștine a fost lipsa conflictelor, „mielușificarea”. Că romanii cuceriseră tot felul de popoare cu tot felul de credințe și obiceiuri și, ca să oprească războaiele civile, s-au adunat toți și au făcut una cu care au fost toții de acord.
Nu mai intru în detalii despre cum e folosită religia azi ca să țină omul în frâu, să tacă și să înghită. Toată lumea știe.
Eram curioasă de ce n-ai menționat și religia printre toate exemplele astea.
:)
Fără supărare, ești o oaie rătăcită un pic. Poate dl. Diaconu are timp sa ți dea detalii. Dacă nu, mila lui Dumnezeu sa fie cu tine.
ȘtergereExistă o condiție, femeia să asculte de bărbat doar dacă acesta o iubește cum și-a iubit Hristos Biserica. Dar puțini preoți spun asta.
ȘtergereReferitor la obrazul pălmuit, Dumnezeu nu ne vrea proști. Steinhardt spunea că prostia e păcat. Trebuie doar să gîndim.
Pentru Anonimul „cu oaia”: Înțeleg de ce spuneți asta. Sunteți acolo, cu doctrina, și posibilitatea să nu fiu o oaie nici nu există. E bine acolo, aveți un loc sigur, un sens.
ȘtergereDar nu cumva faceți un mic raport de superioritate-inferioritate? :) Eu oaia rătăcită, „dl. Diaconu” o oaie care are detaliile la el, dvs oaia cuminte care deține adevărul.
Că dacă n-ați fi fost de acord cu ceva ce-am zis în comentariu, ați fi zis cu ce.
Nu vă supărați pe mine. Eu vă înțeleg.
Mila lui Dumnezeu să fie și cu dvs.
Pentru Anonimul „cu Steinhardt”: Ok, să zicem că bărbatul își iubește femeia sănătos, respectuos, din suflet, ideal. Ea să zicem că nu-l iubește, că au pus-o părinții să se mărite cu el. Să zicem că nu era capabilă să vadă calitățile lui și frumusețea lui. De ce să asculte de el? Ea e ea, are libertatea de la Dumnezeu să facă ce vrea. Și asta ar trebui să facă. De ce să se chinuiască forțat? Nu mai bine face cum simte și pleacă, se duce cu altul, învață din experiență să vadă calitățile unui om, și să le aprecize? Nu mai bine învață să iubească decât să stea acolo și să asculte de el? Și dacă el îi spune: hai să facem mai mulți copii, hai să plecăm în altă țară, și ea nu vrea, de ce vi se pare normal ca femeia să fie cea care să renunțe?
ȘtergereEu iubesc. Eu simt chestiile astea. Eu nu pot nici animăluțului meu să-i impun. Cedez de multe ori eu. Pentru că-mi este egal, contrar ideologiei generale religioase care zice că animalele sunt puse de Dumnezeu aici ca să ne folosim noi de ele.
Fiecare vietate este egală cu celalaltă. Nu trebuie nici una să facă așa cum vrea cealaltă indiferent cine iubește pe cine și cât.
De asta aștept un bărbat care să fie pe aceeași lungime de undă cu mine. Nu cum zicea o prietenă: „Lasă, fată, că-l mai modelezi.”.
Că nimeni nu are dreptul să intre peste spațiul celuilalt.
Dacă s-ar fi predat egalitatea în religie poate n-ar mai fi fost atâtea abuzuri în familii, violuri sau tratamente inumane asupra animalelor.
Să vă zic cum m-au tratat niște religioși convinși după ce am dat murele din compot la găini. M-au servit cu compot de mure, și găinile se uitau la mine de-mi stăteau murele în gât. Așa că le-am dat și lor. Au mâncat, dar au mai rămas vreo 2 pe jos. M-au privit oamenii ca pe un nimeni, eu n-am privit pe nimeni așa, nici pe o prostituată, nici pe cei mai josnici corupți. Că am aruncat murele prețioase. Asta a fost percepția lor din cauză că pentru ei, din cauza doctrinei, găinile nu erau la fel de prețioase ca murele.
Incerc sa dau si eu un raspuns intrebarilor tale cu toate ca dupa cele scrise pare ca deja ai certitudini stabilite fata de aceste subiecte si nu cauti neaparat un raspuns ci mai degraba o validare a actiunilor tale.
ȘtergereDespre intoarcerea obrazului.
Contrar a ceea ce este vehiculat de multi, ca intoarcerea obrazului inseamna o lasitate/slabiciune/frica etc, in fapt acest lucru este o dovada de stapanire de sine si chiar curaj. Nu este putin lucru atunci cand esti "lovit" (orice ar insemna acesta lovitura) in loc sa fugi sau sa lovesti la randul tau tu sa intorci si celalalt obraz.
Stim ca lumea aceasta este stapanita de printul intunericului. De ce s-au cum s-a intamplat asta n-are relevanta aici, imortant este ca stim. Acesta prin supusii sai face lucrarea cea rea in lume. Orice fiinta umana care lucreaza binele, constient sau nu, care marturiseste adevarul adica implicit pe Domnul Iisus Hristos, caci el este Calea Adevarul si Viata, mai devreme s-au mai tarziu va fi persecutat. Raul nu este tolerant cu binele cu adevarul cu frumosul cu virtutea cu pacea etc. Pentru rau acestia sunt inamici de moarte ce trebuiesc distrusi. Intai raul isi face loc in locul unde gaseste un pic de bine cerand de la acesta toleranta pentru existenta(pe care el nu o acorda binelui). Dupa ce castiga suficient spatiu aparare persecutia binelui, in cazul nostru palma.
Ce reprezinta palma. Palma reprezinta un soc. Un atac nejustificat, "pe nepusa masa" "din senin" asupra cuiva ce nu se asteapta la asa ceva. Atacul este de obicei disproportionat de mare in forta/resurse fata de motivul nejustificat/fabricat al raului asupra tintei pentru a soca/ speria/ bloca/ paraliza sa zicem binele care este nebanuitor la momentul atacului si nu stie cum sa reactioneze. Acesta luare prin surprindere nu ar trebuii sa existe stiind ca traim intr-o lume stapanita de cel rau si servitorii sai, intelegand ca mai devreme sau mai tarziu vom fi "palmuiti". Starea de trezvie trebuie sa fie continuu prezenta pentru a evita surprinderea( lucru mai putin intalnit la noi cand vedem ca in fiecare an iarna ne ia prin surprindere).
Totusi ajungem sa fim palmuiti si surprinsi in acelasi timp iar indemnul este sa intoarcem si celalalt obraz. De ce? In primul rand pentru a actiona rational si nu instinctiv. Fiind loviti, palma poate fi doar o provocare , o incercare a vrasmasului de a te implica imediat intr-o lupta pentru care nu esti pregatit asadar a actiona impulsiv sau din contra palma este doar un test o invitatie la fuga la renuntare a luptei, lupta pe care o puteai castiga daca aveai rabdare si intorceai si celalat obraz dandu-ti timp sa analizezi mai bine situatia.
Intorcerea celuilalt obraz semnifica buna ta intentie, ca nu te angajezi in conflict imediat si cauti o cale de impaciuire, arata cu adevarat cine este agresorul si cine este agresatul, arata stapanire de sine asa cum am mai zis si nu in ultimul rand arata ascultare fata de indemnul Domnului care nu este doar sfat ci are valoare de porunca.
Daca Domnul a zis asa insemna ca asa trebuie procedat. Facand ascultare chiar daca suntem neindreptatiti Domnul va rasplati pe cel
persecutat.
Problema(asa cum o vad eu) nu este palma si intoarcerea obrazului ci ce urmeaza dupa asta, neavand cumva si indrumare clara pentru acest lucru. Cred ca abordarea Sfantului Parinte Arsenie Papacioc este cea mai potrivita. Spunea sfiintia sa ca dupa ce primesti si cea de-a doua palma(adica dupa ce s-a adeverit cine este agresorul si buna ta intentie) prinzi mana care te loveste "ca n-am decat doi obraji".
A prinde mana insemna dupa mine oprirea si eliminarea pericolului venit din partea atacatorului.
Poate gresesc dar sper sa fie de folos.
Religion is the biggest mind control experiment on this planet. The view of the early gnostic Christians makes a lot of sense. Everything you've been told has to be flipped and slowly things will start to unfold.
ȘtergereDespre ducerea crucii
ȘtergereTonul tau este atat de categoric si indreptatirea de sine este atat de evidenta incat ma tem ca orice sfat(care prin definitie se doreste a fi bun si bine intentionat ) va fi ignorat.
Incerc sa dau un raspuns, atat cat pot prin putina mea stiinta de carte si la acest subiect.
Daca omul ar traii conform "instructiunilor de utilizare" care i-au fost date prin Porunci si mai presus de asta prin Fericiri , nu ar trebuii sa aiba cruci de dus ci doar sa treaca prin piedicile pe care i le pune vrasmasul in calea catre mantuire. Crucea sau crucile pe care vrem nu vrem are fiecare dintre noi parte sunt urmare, de cele mai multe ori a greselilor/pacatelor/patimilor acumulate de noi in timp. Crucea este ingaduita de Dumnezeu pentru indreptarea nostra. De ce unii au mai mult de dus de ce alti mai putin, de ce copii nevinovati sufera, de ce unii fac rau si o duc bine, de ce.. ,de ce.., de ce? Nu stiu( sau mai bine zis explicatiile mele sunt incomplete si nesatisfacatoare prin putinatatea cunostentelor mele pentru complexitatea acestui subiect )
Stiu insa ca incercand sa scapam de o cruce ce ni se pare mare de fapt trecem la next level si luam una si mai mare pentru ca nu am invatat nimic din lectia primei cruci.
Pentru mine persoane avizate ce vorbesc despre temele prinse in postarea ta (plus multe altele)sunt Profesorul Dr. in bioetica Virgiliu Gheorghe(care printre altele vorbind pe tema divortului, avertizeaza prin studiul diferitelor studii si statistici ca de cele mai multe ori femeia care divorteaza are probabilitatea unei vieti mult mai nefericite in urmatoarea/le casatorie/ii acceptand ca "normalitate" chiar lucrurile care au facut-o sa renunte laprima casnicie plus si altele noi.)
Iar cea de a doua persoana este Parintele Profesor Constantin Coman.
Fa-ti un bine si uitate la conferintele lor pe YT daca chiar cauti raspuns la intrebarile tale(in cazul in care sunt intrebari). Virgiliu Gherghe iti aduce in prin plan datele seci/ reci/ statistice la care le adauga o nota explicativa din perspectiva intelegerii crestine a acestora iar Parintele Constantin Coman vorbeste cu experianta a peste 40 de ani de slujire la catedra si in biserica adunand multa intelepciune si avand sfat bun pentru multe din situatii din viata fiecaruia dintre noi.
Fiecare din formularile tale necesita lungi abordari separate. Confunzi umilinta cu smerenia, iar pentru tine scopul religiei crestine este "mielusificarea".
Vorbesti despre raportul sot/sotie ca despre ceva incorect etc.
In fine atoatecunoscatorul religios de mine recunoaste ca este mult de cercetat iar de multe ori cuvintele mele nu sunt cele mai potrivite. Dar daca este intentie si buna credinta in cautatrea adevarului sunt incredintat ca Bunul Dumnezeu iti va arata calea.
Daca dl. Dan D., proprietarul acestui blog imi v-a permite , cu toate ca acest dialog nu este legat de subiect am sa incerc sa zic cate cava si despre relatia sot sotie.
Hristos a Inviat !
Religia = cel mai mare experiment de control uman inventat vreodata. Cititi despre gnosticism si veti intelege de ce lumea este unde este. si de ce biserica i-a anihilat pe gnostici. totul ce se spune in biblie este inversat. sper sa se publice comment ...
Ștergere@Anonim(ultim): e invers, gnosticismul a apărut ca „reacție”, parazitând religia.Cu toate că e văzut ca religie(Jonas), el este, în realitate o reinterpretare radicală a religiei. Dacă vrei, poți vedea gnosticismul ca pe un new age al antichității târzii, fiind o compilare de idei provenite din sectele heterodoxe iudaice, neoplatonism și alte curente filosofice ale elenismului, dar și concepții religioase persane(zoroastrism). Diferența dinte gnosticism și New Age e aceea că în antichitate exista ceva mai multă știință de carte, astfel încât atunci când ieșeai cu un concept trebuia să fie bine șlefuit. Acum, orice nătărău care are „o viziune” se trezește că-și găsește șlehte de alți nătărăi mai mari care-l urmează.
ȘtergereAnonim 26.05.2025 07.05
ȘtergereSingurul adevăr din postare poate fi formulat cam așa: oamenii, în răutatea lor, pot folosi inclusiv factorul religios în încercarea de a controla oamenii! Credința creștină, în esența ei, care este Domnul Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, și Dumnezeu Sfânta Treime nu are nimic de a face cu controlul și supunerea de tipul controlului mental! Dacă Dumnezeu Sfânta Treime ar fi vrut să controleze mental omul nu avea de ce să îl creeze cu posibilitatea alegerii sau nu a ascultării de El!
Mă apucasem să răspund la noile răspunsuri de la comentariul meu, dar mi-am dat seama că unora n-am de ce să le explic. Oamenii care au mintea liberă văd singuri. Chiar nu are rost să-mi pierd eu vremea cu oameni care nu văd decât doctrina. Despre asta era de fapt comentariul meu, că religia e tot control al minții.
ȘtergereCei indeciși nu e nevoie să citească mai mult din partea mea, e de ajuns să citească ce-au scris religioșii și se conving.
Deci pentru Anonimul „fără diacritice”: Mulțumesc pentru comentarii. Ajută.
(Iar am dat din greșeală comentariul cu Anonim, vă rog să-l publicați pe acesta care e publicat de pe cont)
Pentru cel care a comentat de pe contul Dan@Trenduri la 07:53:
ȘtergereDacă aș fi urmat o doctrină religioasă, nu mi-aș fi folosit sufletul și conexiunea cu Divinitatea/Dumnezeu/Universul, ci mai mult rațiunea, conform doctrinei, și mi-aș fi văzut cu umilință de viață, conform poruncilor. Nu mi-aș fi dezvoltat latura sufletească (prin experiență directă, dialog direct) ci aș fi rămas așa cum rămân cei mai mulți, la ritualuri și rugăciuni învățate pe de rost, la partea formală, la „ascultare” (nu în sensul de „a fi deschis să înțelegi ce-ți spune altul” ci în sensul de „a executa ce ți se spune”). Divinitatea este un NU ȘTIU mare care trebuie trăit direct, dar religiile o definesc clar și o transformă în certitudini (în raționamente).
Eu simt sufletește că acest om care a răspuns la 07:53 de pe cont nu e același cu cel care m-a atras să vin aici pe blog. Simt sufletește că nu este doar un singur om aici. Rațiunea nu poate demonstra ce spun.
Celui care a răspuns aici la 07:53 îi voi vorbi „cu dumneavoastră”, și-l voi numi DD cel Bătrân. Simt că DD cel Bătrân e în raport cu ceilalți, dominant, tipic profilului omului religios, își clădește imaginea proprie din raționamente și de asta reacționează astfel când apare una ca mine. Îmi percepe comentariile ca pe un atac la persoană.
DD cel Tânăr e acela orientat sufletește, sper că poza lui era pe site, i se vede sufletul în privire. Nu e în raport cu ceilalți și nu e agresiv. Publica mai mult pe Facebook. Eu pe el l-am întrebat de ce nu scrie nimic despre religie. Simt că el mi-a răspuns la comentariul în legătură cu limita de caractere. Lui i-am adresat Partea a III-a a Comentariului Kilometric.
Dacă cumva comentariul lui DD cel Bătrân de la 07:53 este o aluzie la Partea a III-a a Comentariului Kilometric, răspunsul lui e doar un atac, nesusținut logic, neargumentat.
Eu nu sunt pentru nici o religie.
Iar asta îi deranjează pe cei care sunt îndoctrinați cu una, și de aici reacțiile.
Dacă nu e o aluzie, n-am nimic de comentat la comentariul lui.
Anonim26 mai 2025 la 03:11
ȘtergereCine te-a invatat sa scrii "traii" si "trebuii"? Asta spune tot despre tine, ignorand delirul mistic de alcoolic "anonim". Bea-ti vodca si spor la postat noaptea!
Pentru Anonimul de la 15:10,
ȘtergereCând vorbiți așa, ajutați la crearea unei imagini despre „partea adversă”, mai ales că o faceți la comentariul meu. Și în plus, nu-i frumos, noi aici purtam o discuțe. Dacă aveam dreptul, vă ștergeam comentariul. Mi se pare ciudat că moderatorii au lăsat comentariul ăsta „la persoană” care nu are legătură cu subiectul (l-ați făcut alcoolic și i-ați arătat grșelile din text). Poate au vrut să creeze două tabere, și ca să o discretiteze pe una, în favoarea celeilalte (a religiei), au lăsat comentariul jignitor să apară în tabăra adversă.
Mie de exemplu mi-a plăcut de Anonimul de la 03:11, că deși e acolo, în doctrină și a înțeles ce-am zis (din punctul lui de vedere la fel cum o facem toți de altfel), a putut să vadă dincolo de el.
Chiar dacă a formulat altfel și din formularea lui se înțelege altceva decât ce-am spus eu. Eu vorbesc de raportul superioritate-inferioritate la soți ca fiind ceva incorect, nu de „raportul soț-soție” fiind incorect.
UMIL, -Ă, umili, -e, adj. 1. Care are o atitudine modestă, de om simplu, sărac, fără pretenții; care are o atitudine supusă, ascultătoare, smerită.
Îmi place că a spus: „Dar daca este intentie si buna credinta in cautatrea adevarului sunt incredintat ca Bunul Dumnezeu iti va arata calea.”
Evident că „Bunul Dumnezeu” îmi va arăta calea. Doar că Dumnezeu nu e religia. Asta vreau să aibă în vedere cei care se cred atotștiutori. Dacă Dumnezeu vă arată vouă că vă depășiți atribuțiile, că vă băgați peste alții, oare observați și vă conformați, sau tot cu doctrina în minte judecați și acționați?
Articolul m-a dus cu gândul la trei cărți, pt cine vrea sa intre în gaura de iepure.
RăspundețiȘtergerePsychological Warfare and the New World Order: The Secret War Against the American People - Servando Gonzales
Weird Scenes Inside the Canyon -Dave McGowan
Programming and Metaprogramming in the Human Biocomputer – Dr. John C. Lilly
Experimentele pe care le enumeri sunt falsuri științifice.
RăspundețiȘtergereAlde Milgram sau Zimbardo au manipulat rezultatele pentru a justifica comportamentul germanilor în războiul regizat din 39-45 (afacerea secolului).
Nu poți avea certitudinea că experimentele enumerate de tine chiar au existat și că în realitate nu sunt altceva decât manipulare, zvonuri…
Sfântul Grigorie Teologul zice, că: a dirija pe om este arta artelor și știința științelor.
Dificultatea rezidă din faptul că oamenii nu fixează prea mult condiționarea operantă. Din această cauză manipularea trebuie să fie continuă.
Nu-i bai pentru că realitatea este o construcție socială, o obișnuință. Adică interacțiunea cu ceilalți duce la crearea unor credințe comune tuturor. Gândim ce gândesc ceilalți.
Dacă o situație o consideram reală, atunci consecințele ei devin reale (teorema lui Thomas).
E suficient să credem că există bombe atomice pentru ca frica să fie reală. E suficient să credem că ne vor trimite pe front în Ucraina pentru ca frica să fie reala.
Gândirea ne este inoculată de agenți de socializare (religia, media, guvernul, școala, familia, colegi… unii cu o greutate mai mare decât a altora) fără ca noi să putem judeca veridicitatea ideilor transmise.
Chiar dacă unele idei (sau o știința intreaga) sunt false, e suficient să credem în ele pentru a deveni realitate. Nu suntem istorici, fizicieni, chimiști sau astrologi pentru a putea demonstra inexistenta găurilor negre ori explica ARN ul mesager ori susține originea feniciană a evreilor. (Chiar de am fi, e posibil să fi devenit pe baza unor realități științifice falsificate).
Agenții de socializare din Matrix, instalați în posturi cheie, transmit informații care ulterior sunt amplificate de interacțiunile dintre indivizi.
Degeaba închizi televizorul sau telefonul atâta vreme cât cei din jurul tău sunt lipiți de ecrane.
Ești obligat să interacționezi cu ceilalți pentru a te construi ca individ. Inevitabil, normele, scenariile SF transmise în continuu de astfel de agenți, ajung și la tine. Veridicitatea lor e un detaliu.
Întrebarea se pune dacă toate nivelurile de interacțiune dintre indivizi pot fi atinse de agenții de socializare din slujba altor triburi, încât să se modifice/distrugă o Cultură întreagă.
Care e deosebirea între McDonaldizarea de azi și infectarea aztecilor și incașilor cu variola adusă de conchistadorii fenicieni sefarazi?
Soluția aleasă de indigenii din Insula Santinelei de Nord (o idee de excursie pentru români) e viabilă în timp? (în cazul în care nu sunt supravegheați și protejați ca fenomen antropologic)
La naiba, sunt filmate. În plus, experimentul lui Zimbardo l-a lăsat pe unul dintre participanți cu traume serioase, mai mult decât documentate.
ȘtergereBineînțeles că sunt filmate. Doar nu avem de-a face cu amatori. Oamenii sunt profesioniști în a declanșa emoții.
ȘtergereAu angajat chiar și actori profesioniști în I comme Icar, Das Experiment….
Nu te uita la filme. Ci mai degrabă cine sunt oamenii ăia care vin cu așa experimente.
"Care e deosebirea între McDonaldizarea de azi și infectarea aztecilor și incașilor cu variola adusă de conchistadorii fenicieni sefarazi?"
ȘtergereDiferenta este ca de la McD's nu mori in chinuri asa cum mureau Pieile rosii de variola din paturile oferite cu generozitate de negustorii cu ochi vioi.
Ilya, stiinta stiintelor este lupta duhovniceasc. Toti Sfintii Parinti o spun.
ȘtergereDincolo de asta, cred ca NLP a fost fondat de guvern si nu ca l-a creat Bandler si Grinder cum se spune.vorbim de conditionare emotionala? De ce la workshop-urile lui Tony Robbins totul e bine pe moment + 1-2 saptamani dupa? Ca sa mergi si la urmatorul, pe bani multi.
Financial si emotional coaching - marile farse pt prosti. Si retreat-urile.
,, Maselor, poporului nu i-a fost niciodată sete de adevăr. De aceea s-a și îndepărtat voluntar de dovezile adevărului care dovezi, nu erau pe gustul lui, preferând zeificarea greșelii, a erorii, atâta vreme cât aceasta era seducătoare. Acela care poate furniza iluzii devine ușor stăpânul celor mulți, cel ce tentează să distrugă aceste iluzii este întotdeauna victima acestora. ,, Gustave Le Bon
RăspundețiȘtergereMatrix, minciuna devenită sistem, este inoculată în mintea omului. De aceea se și spune : Nu crede tot din ceea ce gândești !
RăspundețiȘtergereCeea ce distinge adevărul de minciună este că acesta e dureros și deci mult mai greu de auzit. Nu e plăcut precum minciuna. Pentru a-și fideliza clienții Hollyhood i-a obișnuit cu filme cu happy end. Or fiecare om matur cu scaun la cap, nu poate să nu constate că viața pe Pământ nu este un film cu happy end. Morpheus a fost sincer, nu a trădat pe nimeni :
I didn’t say it would be easy. I just said it would be the truth.
Ceea ce ne atârnă în fața nasului este să descoperim că lumea vizibilă și sensibilă pe care o cunoaștem este doar o matrice vulgară, simbol al unui sistem cu birocrația sa opresivă, societatea sa de consum, agenția sa de propagandă mass media, pentru care nu suntem decât un număr CNP, un număr de cont în bancă și un număr de telefon. Deja prea multe numere, se pare că tentația este de a face din toate astea unul singur și ușor de șters.
În mare, filmul Matrix caută a ne deschide ochii spre lumea din jurul nostru, așa cum e ea, cu partea vizibilă dar și partea invizibilă a icebergului ... Această etapă vine într-un anumit moment al vieții noastre când putem ajunge în acest punct. Sau nu. Iar în acest punct, alegerea este obligatorie și de multe ori aproape definitivă. Există o diferență între trezire (cunoașterea căii) și acțiune (parcurgerea ei), iar această tranziție este cea mai grea pentru cei care vor să-și schimbe viața! Chiar mai mult decât dificultatea de a ne deschide ochii către lumea din jurul nostru, Matrix se concentrează efectiv asupra a ceea ce rămâne de făcut pentru a schimba lucrurile. Aceasta este toată diferența dintre Neo, care a înghițit pastila roșie și care acum nu mai are de ales și trebuie să continue să meargă înainte, în timp ce este convins să nu fie ales așa cum i se promisese încă, și Cypher, care decide să fie reintegrat în Matrix, cedând iubirii sale ... de fripturi.
Pentru a exista, trebuie deci să faceți o alegere: confortul biroului până la pensionare (vezi agentul Schmidt) prin înghițirea pilulei albastre. Sau a sări în gol înghițind pilula roșie. Dacă proiectăm această alegere în arena politică, ne-am aștepta ca republicanii să sară pe pilula roșie, pe risc și pe spiritul antreprenorial. Spre deosebire de corporatiști și bugetari care se vor refugia cu siguranță în spatele pilulei albastre, a salariului și a alocațiilor. Din păcate, este puțin mai complex de atât, mai ales că astăzi republicanii ar înghiți pilula albastră fără ezitare, pentru a-și continua mai bine viața. Tocmai acest lucru explică de ce oamenii preferă să renunțe la alegere votând omul cu două alianțe, care amestecă roșu și albastru, stânga cu dreapta. E mai confortabil.
Viața e făcută din alegeri: suzeta sau mamelonul? Sabia sau peria de sticlă? Pilula roșie sau pastila albastră? Ne simțim fericiți că avem această șansă, chiar dacă uneori înseamnă să alegem între ciumă și holeră. Ceea ce stă în balanță este să devii prizonierul unei realități virtuale, ceea ce nu este nerealist dat fiind progresul supersonic al inteligenței artificiale . Ceea ce este cu atât mai puțin nerealist când vedeți cât de dependenți suntem de telefoanele noastre, de pagina de fb și de calculator, de online în general.
Cum am ajuns acolo? Neo și Morpheus caută să îmbunătățească lucrurile fără a găsi vreodată pacientul zero (vezi filmul Contagion). Desigur, mașinile au preluat controlul. Cum și mai ales de ce? Dacă viitorul a devenit atât de sumbru, trebuie să fi fost o problemă undeva în curajul nostru. Nu avem soluția fără să ne biciuim și fără să recunoaștem în continuare cota noastră de vinovăție. Noi suntem de vină. Să încercăm să înțelegem. În caz contrar, riscăm să repetăm aceleași tipare.
Unii o fac la vedere,englezii,undeva prin Londra au un institut pentru controlul minții Tavistoc parcă și e de prin anii 50
RăspundețiȘtergereIo zic sa veniti pe substack si sa vedeti ce patesc oamenii treziti, cum sunt torturati zilnic de cativa ani incoace...si voi vb de facut bani si sa cumparati tara...lol...Ro e pe o frecventa f joasa, asa a fost de cand stiu eu. Chiar ca e un lagar si multi nici macar nu au habar. Ce au experimentat in Ro, o fac acum la scara larga. Cu Hristos inainte! Insa nu cu cel al preotilor...cu cel al amaratilor de la Pitesti si nu numai!
RăspundețiȘtergereSi proiectul "Montauk"
RăspundețiȘtergereDin practică, niciodată o victimă manipulată nu va ȘTI că este un subiect, și va trăi cu IMPRESIA că gândește rațional, doar pentru că IMITĂ masele. Procesul acesta de trezire răspunde la ALTE apeluri, diferite de clasicul TREZIȚI-VĂ! E similar cu a încerca să trezești un om beat turtă spunându-i să se trezească! Efect zero garantat! Însă dacă iau oamenii unul câte unul și DISCUT cu ei vreo 30 de minute, TREZIREA începe să dea roade. Arta e să știi cum să-i atragi, și cum să-i faci să-și dea seama cât greșesc...
RăspundețiȘtergerePersoana importanta, psihiatrul peter neubauer (nu spun etnia pentru ca nu am voie :-) a desfasurat intre 1960 si 1980 un experiment diabolic pe gemeni, pentru a incerca sa gaseasca un raspuns la o intrebare. Ce este mai important in formarea unui om: genetica (natura) sau mediul (educatia etc) ? Asa-numita dilema nature vs nurture. In acest scop a separat un numar foarte mare de perechi de gemeni (dar si tripleti) si i-a dat spre adoptie unor familii complet diferite din foarte multe puncte de vedere. Copiii erau supusi periodic unor teste sub pretextul de a vedea cum se acomodeaza niste copii in familii de adoptie.
RăspundețiȘtergereTrei straini identici - documentar
Dar Dumnezeu nu doarme. Intr-o zi un baiat afla ca are un frate geaman, apoi ambii afla ca au inca un frate identic cu ei. Puteti gasi documentarul pe interent, e tulburator. Pentru ca in 1980 s-a aflat de acel experiment diabolic, peter neubauer a sigilat toata documentatia studiului la universitatea din Yale, pentru a fi deschisa doar in 2065.
Controlul mintii, iesirea din matrix, esecul ca si constantă a individului contemporan- ce ar fi daca am fixa un azimut la nivel individual si in aceasta directie asumată să construim o structură piramidală identitară capabilă sa transforme firul credintei intr-un fluviu incapabil a mai fi îndiguit?
RăspundețiȘtergereSi dacă am incepe de la identitate, familie, credință, divinitate, țară, mostenire?
Si am continua mai apoi cu natalitate, spirit viu, sens, abnegație, dăruire, sacrificiu?
Sus fruntea români!
Avem o frumusete de tara!!
„Să vă dau doar un element minor: deschideți televizoarele...”
RăspundețiȘtergereCând am citit asta, mi-am adus aminte de spusa lui Groucho Marx:
I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book.
Excellent article, thank you!
RăspundețiȘtergereWeather manipulation is an interesting subject (“who owns the weather, owns the world”)… video la subiect: https://youtu.be/GVBiik6TeWU?si=9OPIPS1TpJTkyDMS
Încerc să mă connected demult, însă fără succes: @Soldier_of_Fortune_7
3 completări.
RăspundețiȘtergere1.
"We'll know our disinformation program is complete when everything the American public believes is false."-William J. Casey, CIA Director 1981-1987.
"Vom ști că programul nostru de dezinformare este complet atunci când tot ceea ce crede publicul american este fals."
Aceste vorbe au fost rostite inițial de Casey undeva la începutul lunii februarie 1981, în cadrul unei întâlniri în Roosevelt Room din Aripa de Vest a Casei Albe, la care a fost prezentă Barbara Honegger, analist politic al Casei Albe (care îndeplinea pe atunci funcția de asistent al consilierului șef pentru politică internă al președintelui). Aceasta a transmis apoi citatul nașei sale, Sarah McClendon, Senior White House Correspondent, care a făcut public citatul fără a numi sursa originală, prin intermediul prezentatoarei de radio Mae Brussel.
https://t.ly/c8iFe
2.
"... when I was a cadet, what’s the first – what’s the cadet motto at West Point? You will not lie, cheat, or steal, or tolerate those who do. I was the CIA director. We lied, we cheated, we stole. (Laughter.) It’s – it was like – we had entire training courses," Secretary Pompeo told the audience during a Q&A discussion at Texas A&M University as part of the Wiley Lecture Series, in College Station, Texas on April 15, 2019." -- Mike Pompeo.
Când am fost cadet, care este primul - care este motto-ul cadeților la West Point? Nu vei minți, nu vei înșela, nu vei fura și nu-i vei tolera pe cei care o fac. Am fost director CIA. Am mințit, am trișat, am furat. (Râsete.) Este - era ca și cum - aveam cursuri întregi de formare”, a declarat secretarul Pompeo audienței în timpul unei discuții Q&A la Universitatea Texas A&M, ca parte a Wiley Lecture Series, în College Station, Texas, pe 15 aprilie 2019.
https://www.dailymotion.com/video/x7e2tr9
3.
“You can convince anyone of anything if you just push it at them 100% of the time. They may not believe it completely, but they will still use it to form opinions, especially if they have nothing else to draw on.” -- — Charles Manson.
("Poți convinge pe oricine de orice dacă îi repeți un lucru 100% din timp. S-ar putea să nu creadă în totalitate, dar tot îl va folosi pentru a-și forma opiniile, mai ales dacă nu are nimic altceva pe care să se bazeze.")
https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Manson
Citeva sugestii pentru Anonim 25 mai 2025 la 18:05.
RăspundețiȘtergereCiteste articolul
Did FDR Provoke Pearl Harbor?
By Patrick J. Buchanan
December 9, 2014
https://www.lewrockwell.com/2014/12/patrick-j-buchanan/did-fdr-provoke-pearl-harbor-2/
Articolul indica o carte de istorie care trebuie citita:
George Nash, “Freedom Betrayed: Herbert Hoover’s History of the Second World War and Its Aftermath”
___________
O alta carte de istorie care trebuie citita:
Blacklisted by History: The Untold Story of Senator Joe McCarthy and His Fight Against America's Enemies
by M. Stanton Evans
Dintr-un comentariu de pe amazon: "Cu cea mai bine documentată carte a sa, M. Stanton Evans a demonstrat că singura victimă care era prezentată de obicei ca fiind nevinovată era de fapt o comunistă cu carnet de partid. El a provocat pe oricine „să dea nume”, adică să vină cu o singură persoană a cărei viață sau mijloace de trai au fost ruinate de dezvăluirile lui McCarthy, oferindu-se să plătească mii de dolari pentru dovezi. Din momentul apariției cărții sale, în 2007, până la moartea sa, în 2015, nu a existat niciun doritor.
___________
"Să nu renunţi niciodată la arme" — de David Deming
https://mycontext.home.blog/2019/02/06/nevergiveupyourweapons/
"Mouse Utopia Experiment"
https://mycontext.home.blog/2019/03/15/mouse-utopia-experiment/
Citeste orice articole gasesti pe internet scrise de Joseph Sobran sau H.L. Mencken.
Eu cred că cel mai mare experiment la nivel planetar a fost guvidul;sau covrigul; oficial Covid.
RăspundețiȘtergereEl va fi întrecut doar de experimentul actelor biometrice, care la rândul lui va fi depășit de ciparea subcutanată;actele biometrice fiind premergătoare cipului implantat.
Ascultați cu atenție
RăspundețiȘtergerehttps://x.com/lauraaboli_x/status/1726358069582405907?s=46
https://www.capital.ro/control-total-in-europa-inclusiv-romanii-sunt-monitorizati-la-fiecare-pas-ordin-ue-in-vigoare-din-19-mai.html#google_vignette
RăspundețiȘtergereReligia in sine, nu este o inventie umana, nu are nici o legatura cu intentia de manipulare asa cum se intampla in lumea de astazi in cadrul careia aproape oricine poate corupt. Face parte din categoria influientelor superioare, spirituale aplicate unui domeniu inferior ei ca si importanta, adica domeniul psihologic si afectiv. Cei care pazesc legea sunt mult mai aproape de pacat decat un om de rand. Daca o instituie decade asta se intampla din cauza membriilor din care este compusa si a atrofierii progresive, dea lungul secolelor a tot ce depaseste simturile comune cu care suntem dotati.
RăspundețiȘtergereStanford experiment nu Harvard.
RăspundețiȘtergereȘtiți dacă acea carte e tradusă în română ? As vrea sa o citesc ,sau recomandati-mi o carte pe acest subiect sa fie foarte buna ,va mulțumesc anticipat
RăspundețiȘtergereNu. Doar in engleză. O gasesti aici: https://archive.org/details/BattleForTheMind-Sargant/page/n9/mode/2up
ȘtergereUn caz colectiv, recent: avand in vedere ca totul este vibratie - inclusiv simturile noastre sunt vibratii pe care le traducem automat pentru a experimenta "realitatea timp-spatiu" in forma fizica - este infiorator ce interferente au reusit in timpul scamdemiei cand un numar atat de mare de oameni si-au pierdut, temporar, capacitatea de traducere pentru miros si/sau gust.
RăspundețiȘtergere