joi, 13 octombrie 2011

Ion Diaconescu

Nu am scris până acum despre moartea lui Ion Diaconescu din cauza faptului că efectiv nu am putut să o fac. Pur și simplu, în aceste momente, nu pot să mă împac cu ideea că se stinge una dintre cele mai mari generații pe care le-a dat această țară. Ar fi trebuit să învățăm de la acești oameni extrem de multe, dar nu am făcut-o. Ar fi trebuit să fim mândri că am fost contemporani cu ei. N-a fost așa. Acum această generație pleacă demn și discret pecetluind ruperea noastră definitivă de istorie. 

Ion Diaconescu a fost unul dintre ultimii seniori ai acestei țări. Toată viața a luptat în linia întâi. A fost un exemplu pe care nu l-am înțeles încă. A fost un mare om și, înainte de toate, un mare român. Dumnezeu să-l odihnească! 

4 comentarii:

  1. Ca si in cazul altor mari romani, implacabilul s-a produs si pentru Ion Diaconescu. Insa, e trist pentru ca, asa cum foarte frumos ai spus, ne despartim de istorie, ne despartim de un stindard al unei generatii deosebite de romani. Poate acum isi va gasi si el linistea, alaturi de Senior...

    Dumnezeu sa-l odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum spunea anonim, repet si eu nu ca un bun crestin, ILIESCU inca traieste..cind cu "durere" in suflet ii vom scrie obituarul, atunci Romania mea, poate - spun poate va avea o sansa sa se ridica din mocirla in care a afundat-o acest broscoi urit care a alungat din tara clasa de profesionisti, a fost si este cel mai hidos produs al ultimilor 20 de ani.. His legacy will still be alive though, prin Base, Tiriac, Patriciu, Vintu Roman, si alti nenumarati monstri care sint de fapt creatia lui...

    RăspundețiȘtergere

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)