luni, 2 august 2021

Ce și cum

Primele concluzii:

1. Atacul de care am avut parte a fost unul foarte complex, targetând mai multe sisteme de operare; am bănuieli că mi-a fost compromis inclusiv routerul.

2. Nu am habar ce anume e. N-am reușit să identific nimic cunoscut până în prezent. Mă rog, nici nu am know how-ul care să-mi permită o privire foarte adâncă. Am cerut ajutorul unor specialiști, dacă vor afla ceva, vă voi spune.

3. În principal, vina a fost a mea întrucât am uitat să-mi asigur spatele când am intrat prin ceva zone dubioase ale net-ului(pe unde, de obicei, petrec mult timp în documentare). Au fost suficiente câteva zeci de minute pentru a-mi fi compromis Androidul și de aici restul nebuniei. 

4. Încă sunt la nivel de avarie(ies doar printr-un telefon). Probabil voi lua un router nou și-l voi reinstala. Pe actualul îl voi conserva ca să văd dac suspiciunile mele se adeveresc.

 5. Site-urile par a nu-mi fi fost compromise, identitatea nu mi-a fost furată(am îndoieli însă în ceea ce privește identitatea sub care activam în „zona dark”; din păcate, dacă mi-a fost compromisă voi avea nevoie de ani buni pentru a-mi reface „conexiunile”). Atacul a reușit să-mi penetreze sistemele, dar cred că m-am prins la timp. Sper să nu fi reușit să trimită date...

Pe moment postez mesajul acesta pe conturile mele(și ca test). Vă mulțumesc tuturor pentru suport și încurajări!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)