sâmbătă, 10 iulie 2021

Sâmbătă dimineața

- Și totuși, e experimental!

- E sigur, băi, prostule! O spune știința!

- Și atunci de ce e experimental? De ce nu are autorizație completă?

- D-aia, bă, că ești tu prost!

Cam ăsta ar fi nivelul de argumentație al unui oficial de-al „noului regim” în fața rezervelor extrem de justificate ale unui om normal. De ce să te supui unui experiment, fie el chiar și-n masă? De ce s-o faci? Până acum, de la izbucnirea pandemiei, am fost făcut de nenumărate ori conspiraționist. Și să vezi cu ce fonfăieli superioare mi se adresau interlocutorii mei, cum mă contraziceau ei „științific”. Vârful a fost atunci când m-am îmbolnăvit. Un tembel a găsit de cuviință să mă sune și să-mi spună: „Vezi că e rău să vorbești aiurea despre boală? Uite că te-ai îmbolnăvit!”. Ce să-i mai spun? L-am băgat definitiv pe unde-a ieșit, cu toate că biata mă-sa nu cred că e decât parțial vinovată pentru cretinul pe care l-a scos. 

Specialiștii britanici au constatat că eficiența serului de la Pfizer e mai mare decât producția la hectar de pe vremea lui Ceaușescu. La fel și siguranța „serului binecuvântat”. Care ser, prima dată trebuia să stea la -80 de grade, apoi la -10, iar acum poate să stea și-n soarele torid. Important e să dai banu'. Dacă l-ai decartat, vaccinul se păstrează „cum vrea mușchii tăi”(sic!). 

Dai un ban da' stai în față. Nu dai banu', o belești. Așa cum a pățit Nazare. A luat în râs numele Pfizer. Cică ar fi spus că n-are sens să mai cumpărăm vaccinuri atâta timp cât lumea nu se mai vaccinează. Cum să spui așa ceva? Căcîțu l-a belit imediat! Cu voie și supervizare de la Plăvan. S-a dat alarma în Sistem! Cum adică să nu mai cumpărăm? Cumpărăm și dacă se dovedește că vaccinul produce holeră. Și, mai mult, dacă se cere „pă sistem”, îl băgăm și obligatoriu. Că care(sic!) e problema? Cum adică te simți rău după vaccin? De ce-ai vrea să te simți bine?

E sâmbătă dimineața. Deschid calculatoul și văd poze de șobolan în Auchan delectându-se cu o Milka. Au evoluat șbolanii! Bine, ăștia de la Auchan sunt șobolani de Cluuuj, alte gusturi, alte tabieturi. Ăilalți erau șobolani de București. Însă,ca idee, văd că pe linia franco-belgiană ne tot sosesc șobolani în rafturi. V-am spus eu că suntem ca la Paris? Nu m-ați crezut.

Un zvon spune că șobolanul de la Cluj era vaccinat, deci avea voie în supermarket. Probabil boc, văzând că are vaccinuri căcălău, s-o fi gândit să treacă și la regnul animal. Și, se știe, un șobolan vaccinat face mault mai mult decât un om nevaccinat. Uitați-vă la boc: și șobolan și vaccinat. Are tot ce-i trebuie!

Nu în ultimul rând aud că Putin e iar rău! Păi cred că e bine! Ce, mă faceți iar pro rus? Nu, băi băieți, n-ați înțeles: păi dacă Putin nu era rău, însemna că era bun.Și asta ar fi fost rău. Foarte rău! 

E sâmbătă dimineața. E o nouă zi. Zâmbiți: lumea e mai tâmpită ca ieri, dar mult mai puțin tâmpită ca mâine. Așa că zâmbiți azi, până nu s-o constata că zâmbetul provoacă virus. Până n-or ieși cretinii să spună că „cine zâmbește, zâmbește mort”. Bună dimineața!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)