joi, 11 ianuarie 2024

N-am pățit nimic!

Nu, nu sunt bolnav, nu mi-am luat liber de Crăciunul rusesc, nu fac „teste ca să văd cum reacționează cititorii” și nici nu e vorba de vreo altă bazaconie ieșită „la lumină” din diversele secțiuni de comentarii. Pur și simplu am simțit nevoia unei pauze de gândire tăindu-mi accesul la internet și, automat, la canalele mele. Am nevoie să-mi clarific gândurile și să iau mai multe decizii. Sunt din ce în ce mai aproape de confruntarea cu lumea pe care am intuit-o și nu-mi e deloc comod. Chiar dacă mă consider pregătit, în realitate nimeni nu e pregătit. Nici măcar imbecilii care pun cu entuziasm cărbunii pe foc.

De asemenea, nu știu exact dacă tot ceea ce am făcut până acum a fost OK. Am tot jucat rolul „doctorului corect” care-ți spune verde-n față: „Ăsta e diagnosticul, mai ai doar X zile de trăit”. Este oare corect să spui adevărul dacă ceilalți din jurul tău cerșesc minciuna? Știu, au fost atâția înaintea mea care au făcut-o, figuri colosale pe care le admir. Dar cine sunt eu? Sunt la o infinită distanță de dimensiunea lor, de gândirea lor fabuloasă sau de statura lor morală impecabilă. Fiind un pigmeu, a-mi asuma o asemenea dimensiune poate fi, în cel mai bun caz, o chestiune hilară, asemeni unui biet clovn cu haine rupte care caută să pozeze în miliardar. 

Le mulțumesc tuturor celor care s-au gândit la mine. De asemenea, vreau să subliniez faptul că nu am mandatat pe nimeni să vorbească în numele meu. Nu am niciun fel de „purtători de cuvânt” sau „comunicatori” prin care să transmit mesaje. Tot ce am de spus spun singur și direct.

Așadar, în concluzie, mi-am luat o perioadă de gândire pentru că am nevoie să respir. O să mai dureze câteva zile. Vedem după la ce concluzie ajung.

21 de comentarii:

  1. Dumnezeu să vă dea gandul cel bun, vă doresc sănătate și multă putere,intuim ce vine și nimeni nu vrea să rostească asta.Nu vreau să vă influențez în nici un fel,vreau doar să vă spun că la fel cum d-voastră vă simțiți pigmeu față de alții, suntem mulți care simțim asta în ce vă privește. Vă citesc textele de mulți ani și sincer, de-aș avea capacitatea d-voastră ,aș scrie la fel. Mulțumesc pentru tot ce ați făcut pentru noi,mulțumesc că ne-ați trezit!

    RăspundețiȘtergere
  2. ADEVARUL e mai greu de digerat decat carnea de porc ! Mai bine o MINCIUNA cosmetizata frumos ,care sa ne inunde mintea cu ILUZII! Iar bag sofisme vorba unui anonim ! Concluzia e buna ,dar ocupa-te mai mult de tine, viata pare mai scurta cu trecerea anilor ! Lumea nu s-a nascut cu noi si sper a nu se termina odata cu noi ! Show must go on ! Asta cu Craciunul rusesc a fost rautate mica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unik-ule, bagi şi matale ce poţi.
      Desigur, ai emis o părere, dar de părerologi e plină lumea. Nu ţi-a cerut-o nimeni. Aia cu "Crăciunul rusesc" e frecție la un picior de lemn. No, pe bune!
      Precizez că nu mă închipui nici purtător de cuvânt, nici vreun avocat din oficiu. Domnul Dan Diaconu e băiat mare! Se descurcă singur!
      NV

      Ștergere
    2. Anonim - Scrisul are limite ! Craciunul rusesc era referitor la cei care il acuzau de un partipri, nicidecum la DD ! Dar dupa cum spuneam etichete pe baza doar scriptica iti ei zilnic si ti le asumi chiar daca intentia era alta ! Inainte de a scrie numara pana la 10 , bea un pahar cu apa si dupa e posibil sa ai alta optiunte !

      Ștergere
    3. No, bine! Mulțumesc! Apăi, kinule, dragă, chiar crezi că se ofileşte domnul Dan Diaconu, citind acele prostioare?
      Cu ocazia Crăciunului pe rit vechi, eu urez poporului rus, creştin ortodox, Crăciun Fericit!
      Este o urare omenească, sinceră, târzie ce-i drept, dar binevenită.
      Vezi, kinule, sunt cumsecade. Nu-ți iau textul în răspăr, deşi aş putea.

      Ștergere
    4. Anonim- Poporul rus cum vrei sa ii spui nu este doar crestin ortodox , este multi-etnic si multi-religios , asta devine un dezavantaj in timp al unui imperiu ! SISTEMUL va vrea prosti si umili , vin iar alegeri mergeti ca aveti acest drept !

      Ștergere
    5. La poti ura Un An Nou fericit pe rit vechi!..12 Ianuarie!

      Ștergere
  3. https://redirect.invidious.io/watch?v=Nk2qCbKNAAo

    1:01: "Slow your breathing, there's nothing wrong with slowing down."

    https://redirect.invidious.io/watch?v=xaILTs-_1z4

    "He simply can't imagine that one little boy could be that important."

    https://redirect.invidious.io/watch?v=eX7q5yCwRcw

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarul vă va face liberi-Evanghelia dupa Ioan 8:32

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Însă "Dumnezeu le trimite o lucrare de amăgire, ca ei să creadă minciuni, " - 2 Tesaloniceni 2:11 și "Dacă prorocul se va lăsa amăgit să rostească un cuvânt, Eu, Domnul, am amăgit pe prorocul acela;" - Ezechiel 14:9.

      http://bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=77&cap=2

      https://old.ebible.ro/biblia/romana-diacritice/cornilescu/ezechiel/14/

      Atenție, Ezechiel 14:9 face parte dintre versetele care au fost corectate în Biblia Ortodoxă, care e unică în lume prin corecturile care i s-au adus și prin urmare nu poate fi decât singura Biblie adevărată, motiv pentru care al II-lea verset de mai sus e citat din Biblia dlui Cornilescu.

      https://biblehub.com/ezekiel/14-9.htm

      http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=33&cap=14

      Ștergere
    2. Matei daca te nasteai musulman fie sunit fie siit , fiie si celelalte factiuni religioase mai mici, ce ne expuneai astazi in loc de citate din Biblie ? Din Coran ? As fi multumit sa imi raspunzi sincer si detasat daca se poate , daca nu, fa ca nu vezi ce am scris si aia e!

      Ștergere
  5. Sa traiti si La multi ani, dle. Dan!
    Ati fost si sunteti un mijloc de comunicare si limpezire in universul informational toxic.
    Cred ca suntem de o varsta si concluzia mea, poate si a dvs., este ca lumea se afunda zilnic si nu vedem nici o posibilitate de a, macar, stopa aceasta afundare.
    Nu exista alta salvare in aceasta viata si in aceste timpuri decat raugaciunea catre Dumnezeu.
    Daca starea de sanatate trupeasca si mentala va permite, poate o sa ne mai informati si in viitor.
    Eu va urez La multi ani sanatosi si binecuvantati!
    Cu drag, Marian.

    RăspundețiȘtergere
  6. Una dintre metehnele culturii in care trăim- este incultura la hectar; ca ai, sau nu ai ceva de spus, trebuie sa livrezi; este ca și cum i ai cere unui sculptor, sau pictor sa scoată pe banda rulantă capodopere ; Creația, și tot ceea ce înseamnă cultura autentica presupune : tihna, profunzime, înțelepciune, atribute incompatibile cu hei rupul ,,culturii” actuale ; FELICITĂRI PENTRU REPAUS !

    RăspundețiȘtergere
  7. Uneori (detest cuvintele mari) te exprimi pur si simplu stralucitor. Concizia si concretetea ideii ca oamenii "[...] din jurul tău cerșesc minciuna" imi aminteste de Dostoievski care spunea (in Fratii Karamazov - Marele inchizitor) ca oamenii nu isi doresc libertatea ci siguranta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si minciuna a oferit vreodata altceva, decat o siguranta iluzorie/halucinanta?

      Ștergere
    2. Briliant, domnule Doru Stoian, briliant! Cine tânjeşte după siguranţa iluzorie/halucinantă? Cel slab de înger. Întorcându-ne în zilele noastre, proverbialul om nou. Acum, fiecare are propria lui impresie artistică. Cine nu este de acord cu mine, consider că nu este împotriva mea. Are o altă viziune despre viață. Cu alte cuvinte, fiecare trăieşte aşa după cum îşi aşterne.
      Şi ca să nu las loc de interpretări, apreciez zicerea dumneavoastră.
      Un Anonim de pe aici, mi-a recomandat ca înainte de a scrie, să număr până la zece şi apoi să beau o cană cu apă. Nu mă deranjează. Recomandarea cu pricina nu mă şi obligă.(sic!)
      NV

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Evident ca nu ! Eu incercam sa vin in completarea celor spuse de Dan....

      Ștergere
  9. Analizele dumneavoastră sunt sclipitoare, aveți capacitate de sinteză! Predicțiile...astea sunt periculoase, factorii fiind atât de complecși, pot ieși sau nu, în egală măsură - mă refer la predicțiile cu termen. În rest...sunteți o voce de care este mare nevoie în acest pustiu, apă în deșert; nu veți fi profet în țara noastră - dar cred că știți asta! Toată stima...și vă aștept analizele!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pauzele lungi și dese cheia marilor succese . Chinezi au și o hexagrama in care se recomanda sa nu faci nimic.

    RăspundețiȘtergere
  11. La Multi si Binecuvântati Ani, dle. Dan !
    Urmāresc cu interes articolele Dvs..
    Doamne ajutā !

    RăspundețiȘtergere

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)