marți, 29 octombrie 2024

Universul scepticilor care demască BRICS


Nici nu s-a copt bine BRICS-ul că imediat au început să apară scepticii. „N-ai habar, ăștia cu BRICS-ul sunt aceeași cu ăia cu WEF-ul!”. „N-ai auzit că BRICS-ul a fost creat de ăia de la Goldman?”. „Ori cu ăștia ori cu ăia tot aia e!”. „Ce-a căutat șeful ONU la BRICS?”. „Nu vezi că și ăștia tot cu globalizarea sunt?”, „N-ai habar de blatul pe care-l fac!”. Dacă te apuci să-i contorizezi „argumentele” taberei sceptice constați că e mai bine să mergem spășiți la Klaus Schwab, să-i cerem scuze și să-l rugăm să ne și penetreze puțin că, deh, așa e în lumea nouă. O să încerc în cele ce urmează să le clarific tuturor acestor înțelepți de rit nou care-i lumea în care trăiesc.

În primul și-n primul rând voi spune că trăiesc o dulce satisfacție atunci când văd că unul care maltratează limba atunci când scrie îmi spune țanțoș că n-am habar. Cum să te simți în fața unei asemenea autorități care umilește gramatica la fiecare cuvânt așternut pe hârtie? Specia asta pentru care universul nu mai are niciun mister este unică și, de cele mai multe ori, își găsește împlinirea în aburii „spirtului tras prin pâine”. Dar să lăsăm de-o parte nimicurile și să trecem la treabă. 

Globalismul: iată cuvântul declanșator de frustrări! „Nu vezi că și ăștia sunt tot cu globalismul?” - mă mai trage câte unul de mânecă. Dar cu ce-ai vrea să fie, tovarășe? Hai s-o gândim logic: orice alianță de două sau mai multe state trebuie să găsească o cale comună. Spune-i cum vrei, dar dacă te gândești să faci în așa fel încât indienii și chinezii să nu-și scoată ochii reciproc, trebuie să găsești o cale de mijloc pe care s-o poată urma și unii și ceilalți. Apoi, ai un mediu internațional de schimb. Fie că vrei sau nu, tot ajungi să iei gaze și petrol de la ruși, mărfuri de la chinezi, alimente de pe unde apuci s.a.m.d. Așadar, trebuie să ai o lege comună a piețelor care să facă aceste schimburi coerente. Când comand niște marfă din China trebuie să mă asigur că aceasta mai și ajunge la mine. Când mă gândesc să export ceva undeva trebuie să fac în așa fel încât să primesc banii de care am nevoie. Pot primi niște yuani, yeni sau rupii indiene, dar atâta timp cât nu pot face nimic cu ei aici, e pierdere de timp. Adică trebuie să am un canal prin care circulă banii de care am nevoie, trebuie să am o infrastructură logistică, o limbă comună în care să ne înțelegem și o serie de reglementări care-s similare tuturor. Asta, în mare, dragii mei, înseamnă globalizare. Vă convine sau nu, va funcționa cumva indiferent de alianțele dintre țări. De ce se întâmplă așa? Pentru că de-o istorie încoace condimentele vin de la indieni, pentru că „Drumul Mătăsii” a fost, este și va fi un concept căruia ne subordonăm. La urma urmei, comerțul înseamnă viața.

ONU: din nou frige. BRICS-ul e cu ONU! Pentru toți cei care nu au habar, trebuie să repet că trăim pe Pământ. Nu trăim nici pe Lună și nici pe Marte. Pe Pământ ne supunem unei ordini mondiale. Acum celei rezultate din aranjamentele de după Al Doilea Război Mondial. Conform acestor aranjamente sunt câteva instituții supra-naționale având rolul lor. ONU este una dintre ele. FMI o alta. Știu că v-am dat în cap, dar asta-i lumea în care trăim. Dacă te miști aici, trebuie să respecți regulile chiar și atunci când vrei să le schimbi. De fapt, aș spune eu, mai ales atunci când vrei să le schimbi! ONU are arondate o serie de instituții, se constituie într-o platformă de dialog cu adversarii. Chiar și dacă vrei să-l schimbi sau să-l înlocuiești, până ajungi să faci asta trebuie să mergi după regulile stabilite, altfel doar pretinzi că schimbi ceva. FMI, de asemenea, e o instituție centrală a finanțelor mondiale, emanată din aranjamentul de la Bretton Woods. Nu comentez politica sa, ci vă explic rolul pe care-l are. Acum, în ceea ce privește ONU și FMI, principala lor problemă este că sunt controlate de SUA. De asemenea, sunt parte a unor angajamente semnate de, practic, toate țările lumii. Asta e actuala ordine mondială pe care n-o poți răsturna așa cum fac cartoforii cu masa de poker. Înseamnă că nu poate fi schimbat nimic? NU, din contră: poate fi schimbat totul, dar mișcându-te inteligent. Ca și SUA, și BRICS are propriile capacități de a se amesteca în cele două organisme și de a forța lucrurile acolo. La ONU, de exemplu, prin intermediul drepturilor de veto din Consiliul de Securitate. La FMI, cu toate că e mai complicat, lucrurile tot se schimbă. Un exemplu este reprezentat de cota Chinei în Drepturile Speciale de Tragere(SDR/DST) ale FMI, care a depășit 15%, țintind acum atacarea poziției EUR care e de 30%! Ceea ce trebuie să înțelegeți este că, inclusiv prin intermediul acestor instituții supranaționale BRICS își poate proiecta puterea în actuala ordine mondială. 

E vorba tot despre o ordine mondială! Asta mă seacă. „Nu vezi că vorbesc de Noua Ordine Mondială, exact la fel ca ăia de la Davos?” - uite-așa își dă năduful pe față luptătorul frenetic al zilelor noastre. Motiv pentru care mă întreb, oare când n-a fost vorba în lumea asta despre o ordine mondială? Care-a fost subiectul fiecărui capitol al istoriei, oare nu cel de impunere a unei ordini? Întotdeauna va fi vorba despre o ordine mondială: veche, nouă, foarte nouă, extrem de nouă s.a.m.d. „Ordinea Mondială” este modul în care țara sau țările dominante își proiectează puterea asupra lumii. 

CBDC, blockchain, digitalizare, AI. Și BRICS tot despre asta discută! Știu și-o spun apăsat: sunt inevitabile. Am mai discutat subiectul, dar voi repeta: chestiunile acestea nu țin de politică sau geopolitică, ci de sistemul tehnic. Citiți-l pe Ellul și veți înțelege despre ce e vorba. E vorba de o putere care excede orice putere a lumii de azi. Fără adoptarea hachițelor sistemului tehnic ești condamnat la pieire, iar adoptându-l te auto-condamni la moarte. Spuneți-mi care-i calea cea mai bună: să mori acum sau să mai amâni?

Asta înseamnă că nu e nicio diferență între unii și alții! Nu! Dacă te iei după principii ai putea crede asta. Doar că e un element care diferă fundamental. Actuala ordine mondială a fost cucerită într-un mod absolut aberant de SUA prin proclamarea pax americana și a primatului american. A mers cât timp SUA domina lumea, dar acum n-o mai domină. Motiv pentru care a apărut BRICS. Dar, ca să înțelegem totul așa cum trebuie, e momentul să repunem lucrurile în context. 

E adevărat că noțiunea de BRICS a fost „inventată” de Goldman? Da, perfect adevărat. Doar că Goldman selectat BRICS ca pe un grup de țări care aveau o anumită dinamică accelerată a dezvoltării economice.  Cu alte cuvinte, Goldman a descoperit că există o clasă de țări care se dezvoltă accelerat, motiv pentru care au și construit o serie de fonduri pentru a investi pe acest grup de piețe din dorința de a atrage profituri mai mari. Însă nu Goldman a creat ceea alianța pe care o vedem acum! „Cine se-aseamănă se-adună”. Așa sună proverbul și fix la fel s-a întâmplat cu actuala alianță. 

Însă diferența fundamentală dintre BRICS și actuala ordine ține de noua așezare a lumii. Conform actualei ordini mondiale, toată lumea trebuie să se supună exceselor de jandarm ale SUA. Noua ordine propusă de BRICS presupune proiectarea puterii în propria-ți sferă de influență. Cu alte cuvinte, „jandarmul mondial” e trimis acasă recomandându-i-se să meargă în propria ogradă pentru a-și proiecta puterea. 

Și, la fel cum în cazul armelor se propune o schimbare structurală a sistemului de putere al lumii, în mod identic se propune o modificare din temelii a sistemului financiar mondial. Lumea nu mai are cum să fie dolaro-centriucă, ci va trebui să se raporteze la valori tangibile(gen aur) și la capacitatea economică a fiecăruia, rezultând astfel un coș valutar proporțional. În acest context, FMI poate fi redefinit ca instituție centrală, dar numai după ce dispare controlul exercitat de „Occidentul Colectiv” asupra sa. 

Așadar, da, BRICS vorbește despre globalizare, despre „ordine mondială” și despre o groază de alte chestii, însă vorbește în limba sa, încercând să-și impună propria viziune. Sub nicio formă în BRICS nu se vorbește despre guvern mondial, monedă unică la nivel mondial s.a.m.d. Dacă actuala ordine mondială este una a centralizării, BRICS spune că e nevoie de o descentralizare. Nu neg că-s extrem de multe elemente cu care nu-s de acord, dar pare că nu prea-i interesează chestia asta pe cei implicați în proiect. :)

Știu că unii vor fi dezamăgiți, dar a crede că trăiești într-un univers fără reguli e o imagine de o naivitate greu de înțeles. Există(încă) loc pentru toată lumea. Pe moment nu-ți interzice nimeni să te retragi într-un loc uitat de lume și să devii autosustenabil acolo. Fără doar și poate, undeva la marginea civilizației, teroarea lumii de azi sau de mâine nu va ajunge în următorii 30-40 de ani. Ceea ce, pentru unii, poate fi suficient. Pentru ceilalți e un orizont mult prea mare de timp pentru a-și putea face o strategie coerentă. 

46 de comentarii:

  1. Bravo, felicitari pentru articol.

    RăspundețiȘtergere
  2. "CBDC, blockchain, digitalizare, AI. Și BRICS tot despre asta discută! Știu și-o spun apăsat: sunt inevitabile. Am mai discutat subiectul, dar voi repeta: chestiunile acestea nu țin de politică sau geopolitică, ci de sistemul tehnic. Citiți-l pe Ellul și veți înțelege despre ce e vorba. E vorba de o putere care excede orice putere a lumii de azi. Fără adoptarea hachițelor sistemului tehnic ești condamnat la pieire, iar adoptându-l te auto-condamni la moarte. Spuneți-mi care-i calea cea mai bună: să mori acum sau să mai amâni?" - aici e de fapt intreaga problema. Cum o dai tot acolo ajungi ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...sa mai amâni, chiar si cu prețul de a "nu deține nimic..."

      Amza

      Ștergere
    2. Mie nu mi se pare deloc inevitabil. Lumea a functionat si fara CBDC si blockchain, ca daca era inevitabil era deja folosit peste tot, si nu doar in filme din alea cu NSA care face hack in doua secunde. AI-ul se duce deja la vale (normal, cit timp e folosit la pus mustati in filme bune), codul generat de AI e cu 12% mai productiv (read: pull requests) si 40% mai multe buguri etc etc. Iar cind cineva spune digitalizare, ce anume inseamna asta, mai exact? Chiar eficienta functionarii unui sistem, sau stoarcerea si a ultimului ban si a ultimului gram de viata privata? Pentru ca eu cred ca nu e vorba de eficienta. Asa ca, cel putin pentru moment, nu sint deloc convins. Singura dilema ar fi acum care state sint mai zdrobitoare, cele cu dictatori/autocrati binecunoscuti (BRICS), sau cele cu oligarhi dementi model vest? Unii nu sint o scuza pentru ceilalti. Ce-ar fi ideea asta uimitoare: conducerea unui stat chiar sa fie facuta prin spusul adevarului, prezentarea situatiei reale, responsabilitatea in fata legii si a electoratului. Si sa nu-mi spuna cineva ca eu sint un biet nestiutor care trebuiesc pazit cu venit unic garantat si taxe de 80% contra pericolului rusesc sau gay, ca toti te ataca pe la spate, evident. N-am nevoie nici de de Ciuca/Ciolacu/Catzu/Caciu, Ursula, Vladimir sau Pelosi, AOC sau Xi. A ajuns Trump ala normal, desi nu-i nici el.
      "May you live in interesting times", nu?

      Ștergere
  3. ". E vorba de o putere care excede orice putere a lumii de azi. Fără adoptarea hachițelor sistemului tehnic ești condamnat la pieire, iar adoptându-l te auto-condamni la moarte. Spuneți-mi care-i calea cea mai bună: să mori acum sau să mai amâni?"
    Asta se numeste sofism. "Citiți-l pe Ellul și veți înțelege despre ce e vorba" . Din pacate si gandirea lui DD este afectata de propaganda oficiala.
    Rusia este o mare putere militara. Nucleara. Poate face ce vrea muschii ei...cu cripto ...fara cripto ... cu tehnoligie sau fara. Rusia poate adopta ce sistem vrea. Dar , ca si China, vrea sa controleze populatia. De aia are nevoie de tehnologie de control. Moneda digitala si disparatia banilor fizici inseamna control total. Deci Rusia poate foarte bine sa nu imbratiseze controlul total ... dar gaska Putin evident ca vrea control. Chiar daca Rusia/BRICS pare ca este altceva decat Occidentul ce se afla in plina degradare ... in esenta este acelasi lucru pentru oameni: control, satanism si supunerea omului catre eleitele sataniste. Brics, Nato, UE etc este acelasi lucru. Doar ambalajul este altul. Si propaganda pe care dnul DD a explicat-o foarte bine in articolul de spre Georgia. Chiar daca discursul lui Putin este unul mai ...uman iar discursul lui Bideu sau ur-sula este unul mai idiot si anti-om pe fata ... in final dupa ce tragi linie este acelasi lucru: inrobirea omului, manipularea lui ca sa toti locuitorii planetei sa lupte contra Legilor Lui Dumnezeu. Asta este the ultimate goal: lupta contra Legilor Lui Dumnezeu! Dumnezeu a dat libertate omului! Iar acum Brics/UE/NATO se lupta in mod parsiv sa limiteze si sa anuleze aceasta libertate! Restul este can can...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveți dreptate. E și ceea ce a prevăzut Dostoievski cu marele său Inchizitor.
      Viitorul pe care ni-l rezervă sataniștii, fie ei BRICS sau Five Eyes & Co., e un lagăr de concentrare tip Gaza la scară mondială, brănduit în oraș de 15 minute.
      Ce importanță are pentru omul de rînd că la monitoare se uită Biden sau Putin sau Xi ? Niciuna !
      Pentru cei care sînt interesați de subiect: https://www.thelastamericanvagabond.com/vanessa-beeley-interview-10-18-24/

      Ștergere
    2. Planul B, de la BRICS și capcana întinsă de globaliști - Adrian Onciu
      https://opozitia.net/2024/10/28/planul-b-de-la-brics-si-capcana-intinsa-de-globalisti/
      La prima strigare pare foarte la îndemână să credem că Vestul a înnebunit. Și că în cadrul adevăratelor centre de comandă, cele din spatele scenei, există doar idioți incapabili să cântărească daunele ireparabile provocate în urma propriilor decizii. Nimic mai fals. În Vest au rămas în continuare oameni extrem de inteligenți, care urmăresc cu perseverență destructurarea suveranității statale și implicit restrângerea libertăților individuale. Cum bine știm, moralitatea și inteligența sunt lucruri complet diferite.
      În primul rând să facem distincția clară între marionete (Biden, Harris) și cei care efectiv decid. În al doilea rând, când vorbim despre Statele Unite (dar valabil și pentru Europa) ar trebui să ne gândim că actuala administrație globalistă pune interesul transnațional mult deasupra interesului național. Migrația ilegală este cel mai bun argument.
      [..] Deja există o multitudine de propagandiști BRICS (Pepe Escobar, Larry Johnson, printre ei) și publicații de nișă care sprijină puternic curentul alternativ, sataniștilor din Vest. Am o veste proastă pentru cei care prevăd falimentul occidentului – de parcă noi am trăi în China.
      Puterea transnațională susține din plin coagularea BRICS și slăbirea controlată a dolarului. Puterea transnațională se amuză de furia mulțimii îndreptată, eronat, spre marionete ca Biden, Ursula, Scholz sau Macron. Puterea transnațională aplaudă în culise sentimentul de simpatie față de Putin și Xi, care se transferă automat spre rebelii anti-americani aflați la coadă la poarta sediului BRICS.
      Sunt două fețe ale aceleiași monede, aflate momentan în conflict. Putem simpatiza în continuare cu una dintre ele, dar asta nu va schimba cu nimic deznodământul spre care ne îndreptăm.

      Ștergere
    3. Bra'o!,man !Hit the center!

      Ștergere
  4. Mulțumim domnule Dan ! Ca de obicei,un articol cu subiect și predicat și o concluzie desprinsa dintr-un proverb pe care chiar ieri l-am pomenit și e perfect valabil și în zilele noastre din păcate ,sau din fericire .( "Fă-te frate cu dr" până treci puntea!")

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Proverbul complet este "Fa-te frate cu dracul pana treci puntea si pe malul celalalt vei ajunge negru ca el."

      Ștergere
    2. Pe 1 noiembrie 2021 Dmitri Medvedev, vicepreședinte al Consiliului de Securitate al Rusiei, a publicat un eseu în care sublinia șase lecții din pandemia COVID-19.

      "COVID-19 a accelerat serios a patra revoluție industrială. Din martie 2020, a avut loc o explozie cantitativă și calitativă a unei varietăți de servicii online, fie că este vorba de livrarea de alimente, accesul la serviciile guvernamentale, evenimente culturale virtuale, plăți bancare sau învățământ la distanță", a scris fostul președinte și prim-ministru al Rusiei. Potrivit lui Medvedev, principala problemă cu care se confruntă acum lumea este cum să se evite un "decalaj digital" care ar priva oamenii de "oportunități vitale".

      Medvedev a susținut, de asemenea, că COVID-19 a declanșat o "criză globală de încredere" care ar putea fi remediată prin "acordarea Organizației Mondiale a Sănătății a autorității de a lua decizii semnificative de mobilizare în interesul întregii comunități mondiale într-o situație de urgență".

      O altă lecție importantă a pandemiei a fost aceea de a face vaccinurile accesibile și, atunci când se consideră necesar, obligatorii. Exaltând siguranța și eficacitatea vaccinurilor COVID-19, omul de stat rus a acuzat "naționalismul vaccinurilor" pentru complicarea eforturilor de a injecta populația mondială în timp util și într-un mod eficient din punct de vedere al costurilor.

      „Resetarea fără Schwab: Rusia și a patra revoluție industrială”

      SURSE:
      https://rg.ru/2021/11/01/dmitrij-medvedev-o-proshlom-nastoiashchem-i-budushchem-borby-s-covid-19.html
      https://unlimitedhangout.com/2022/07/investigative-reports/resetting-without-schwab-russia-the-fourth-industrial-revolution/

      Ștergere
  5. "E vorba de o putere care excede orice putere a lumii de azi."
    Numeşte-o. Nu o lăsa în anonimat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu înțeleg de ce simți nevoia să îți insulți cititorii atunci când nu sunt de acord cu tine.

    Ți s-ar părea ok să fii jignit de unul care, de exemplu, nu e de acord cu tine când afirmi că Israel e o țară controlată de SUA?

    RăspundețiȘtergere
  7. Uneori e mai bine sa darami complet si sa reconstruiesti ceva nou decat sa repari. Onu, fmi, oms, etc nu merita a mai fi reparate, modificate, etc. Sunt patrunse de putregaiul cel mai odios. Mai simplu ar fi infiintarea altora, curate, la inceput de tarile brics&partenerii lor si incet incet de ceilalti care parasesc corabia vechilor "institutii". Altfel va exista mereu riscul ca in vechile institutii reparate sa ramana un mic firicel de putregai care la momentul oportun va reinfecta institutia in ansamblul ei. Plus ca ar exista si dulcea victorie de a vedea cum vechile institutii sunt parasite una cate una de diverse tari, ramanand pana la urma cateva tari si institutiile pierzandu-si relevanta mondiala!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lumea Omenirii NU este condusă de oameni ci este condusă de Diavol și de demonii pe care Dumnezeu Însuși i-a pus la conducerea Lumii. oamenii din fruntea Lumii sunt doar marionetele Diavolului și a demonilor pe care Dumnezeu Însuși i-a pus la conducerea Lumii. Fiind singurul Zeu cu puteri nelimitate, Creatorul face ce vrea cu creația Lui... iar ceea ce se întâmplă în această Lume, de când a fost creată, este doar expresia Voinței lui Dumnezeu. Lumea oamenilor este plină doar de răutate și de nedreptate încă de la crearea ei... deoarece așa vrea Dumnezeul Atotputernic. Dacă Dumnezeul Atotputernic ar fi vrut să NU existe răutate și nedreptate... având puteri infinite ar fi putut să facă să NU existe răutate și nedreptate. În schimb Dumnezeul Atotputernic și-a dorit o Lume plină de răutate și de nedreptate, motiv pentru care NU face nimic pentru a preîntâmpina răutatea și nedreptatea. De când există această Lume, întreaga orânduire omenească a fost concepută de Dumnezeu în așa manieră... încât doar răul și nedreptatea să existe și să prospere neîncetat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dane, nu înțeleg de ce tolerezi hule nemăsurate la adresa creștinilor și a lui Hristos, în timp ce cenzurezi replicile date unora ca Nik...Dacă și tu ești de partea acestora, de soarta lor te împărtășești.Pare ca repeți greșelile lui Ceausescu:minte bună și inima atee.Sa nu fie!

      Ștergere
    2. Aberați cu grație! Creatorul l-a pus pe om ca asociat în conducerea lumii! În ciuda atotputerniciei Sale, Creatorul și-a limitat puterea din momentul creării omului! Cea de-a doua persoană umană, femeia, a fost creată la dorința bărbatului, care a constatat că e singur și nu are pe nimeni, și nu ca urmare a dorinței lui Dumnezeu! Omul avea misiunea lucrării și păzirii creației! În urma lipsei de atenție omul a permis intrarea diavolilor în lumea creată de Dumnezeu! Sub nici o formă nu punea Dumnezeu diavoli la conducerea lumii!

      Ștergere


  9. Se pare că BRICS a copiat Pactul pentru Viitor și Carta ONU pentru a se supune tuturor narațiunilor globaliste actuale. (Cu toate acestea, se poate schimba, deoarece James Corbett a identificat o grămadă de noi eforturi de energie nucleară ca fiind cele mai recente inițiative verzi, în afară de energia solară și eoliană). Edward Slavsquat ne oferă o abordare sarcastică obișnuită de ce ne putem aștepta ca BRICS să ne salveze.

    https://edwardslavsquat.substack.com/p/would-you-like-know-what-brics-just?utm_source=substack&utm_campaign=post_embed&utm_medium=web

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule DD ar fi bine sa le explicati cititorilor Dvs. ca globalizarea este de doua feluri, una cu pumnul in gura impusa de marile satane care conduc lumea din umbra, si alta este globalizarea dorita de grupul BRICS, care este o globalizare normala bazata pe progresul societatii umane.
      Problema este cu globalizarea politica impusa lumii cu forta, de catre un grup de mari miliardari, care doresc sa subordoneze toata planeta deci si globalizarea economica sa fie impusa dupa regulile lor.
      Si asta insemna ca acestia ca toata planeta sa ajunga sub o ocupatiei militaro-politica si economica impusa de aceasta mare putere, care nu este o tara, ci asa cum am spus, un grup de mari miliardari, care avand de cca 100 de ani pe mana lor tiparnita de dolari, au tiparit atati bani incat sa poata finanta toate razboiale mondiale, care au avut rostul ca acestia sa-si extinda continuu sfera de dominatie, si au avut atatia "bani" incat sa corupa puterile politice si "serviciile" majoritatii statelor planetei, dar si toate organizatiile globale de gen ONU, FMI +++ dar si sa supuna majoritatea popoare prin "creditare" (citeste supra-indatorare) conform trocului hartie tiparita pentru marfa.
      Aceste sunt caile "globalizarii" impuse intregi lumi de catre acesti hegemoni supra-statali care astfel doresc sa devina stapanii lumii, exact asa cum dorea si Hitler, cel care le-a furat proiectul, incercand sa-l implementeze in favoarea tarii sale, cu consecintele bine stiute.

      Faptul ca acest lucru este real, il vedem in inversunarea salbatica a acestor hegemoni satanici in a subjuga cat mai multe tari, dar si sa duca razboaie de agresiune impotriva acelor tari care nu se lasa subjugate si belite, asa cum de ex. se lasa Romania.
      Si desi ne spuneti ca "este loc pentru toata lumea", iata ca in prezent traim razboiul pentru "reducerea / desfintarea locului" intr-un mare si unic loc GLOBAL, care va face ca toata planeta sa fie "locul lor" adica al Statului Unic Global care va fi statul lor al acestor elite satanice!
      Si exact aceasta este "globalizarea lor" care ne este impusa si noua, in modul cel mai NE-democratic.
      Si pentru ca lumea sa fie salvata de sub influenta malefica a acestor satane, iata ca cele mai mari tari ale lumii au hotarat sa infiinteze grupul BRICS, al tarilor care doresc o globalizare normla, adica sa scape de sub hegemonia criminala a acestor satane hitleriste, si pentru aceasta trebuie existe un BRICS URIAS in care sa fie faurite noi organizatii mondiale, bazate pe legi drepte care sa asigura corectitudinea, in loc de pumnul in gura dat de aceste satane, acelora care nu vor sa accepte globalizarea lor hitlerista.
      Pacat ca Romania a pierdut startul!

      Ștergere
    2. Din pacate sunt fix aceleasi concepte de inrobire totala a popoarelor/populatiilor. Aceleasi bs-uri cu vaccinare, electronizare , biometrizare etc. Cautati adevarul catre Dumnezeu, nu catre oamenii marionete ale aceluiasi stapan viclean. Il apreciez pe DD pt numeroasele analize si articole interesante ,dar aici cred ca a inghitit marketingul pe nemestecate.

      Ștergere
  10. Bietul dd! Ți-e mai mare mila de el saracu'! Cum se smuncste el, cum se opinteste și cum se napustesc ciolanele și cărnița/osanza de pe dansul sa ne convingă ca albu-i negru și brixu-i sita de mătase... Mai hoo dd, mai ogoaie-te preț de câteva clipe, deschide ochii larg și privește!Vezi noua fiara, sora geamăna cu cea veche? Chiulește - ti urechile dd! Auzi aceiași linie melodica al ragetului ei, chiar dacă mai "blajin"? Adulmeca, miroase de aproape dd! Simți duhoarea a încă unui prădător care vine în fuga spre lesul lumii în care trăim? Pipăie cu atenție și luare aminte dd! Simți aceleași organe, instituții, vaccinuri, bănci centrale, măruntaie ca la cealaltă lighioana? Gusta dd din victimile lumii! Aromele și condimentele cărei fiare le preferi dacă cumva, prin absurd, ai fi liber sa alegi, necondiționat existențial de sponsor? Renunță la aroganta, la ipocrizie și la insulte dd și vei înțelege grozăvia, minciuna brutalitate,răutatea, nedreptatea, condiționarea biologica, temnița legislativa, mereu, mereu, mereu,
    aceleași în lumea în care trăim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim : „ Simți aceleași organe, instituții, vaccinuri, bănci centrale, măruntaie ca la cealaltă lighioana? ”

      Aveți dreptate. În secolul trecut domnul Ioan Ianolide a explicat foarte clar spre ce ne îndreptăm:
      „Deținutul simte ca într-un viitor previzibil puterea comunistă va fi anihilată. Și totuși el e trist și îngrijorat.
      Trist este pentru că vede că aceia care au avut puterea comunizării țării se profilează ca stăpâni și ai lumii care va veni.
      Este îngrijorat pentru că înțelege că se deschid perspectivele unei tiranii mondiale, fără oponenți și fără precedent.
      Din punct de vedere antihristic, comunismul ateu și-a îndeplinit misiunea și nu mai este necesar, deci poate să dispară spre a transmite puterea sa unei noi forțe apocaliptice …”
      SURSE :
      https://ortodoxia.ro/post/ioan-ianolide-detinutul-profet-despre-poporul-ales
      https://www.activenews.ro/documente/ioan-ianolide-detinutul-profet.pdf

      Ștergere
  11. Mai sunt câteva elemente despre care se discută. Care este sensul imigrației ilegale? Să producă haos? De ce? Haosul duce la decăderea țărilor din occident. Asta vrea globalismul? Amestecul între etnii/rase/culturi s-a văzut că nu e posibil. Musulmanii creează enclave în cartierele marilor orașe. Unii spun că globaliștii dezmembrează în mod controlat sistemele politice din vest pentru a mulțumi țările BRICS, dar și pt a întări sistemul economic supradeterminat. Sunt adevărate aceste concluzii? Problema e că decăderea politică a occidentului e congruentă cu decăderea ei economică. De ce ar vrea globaliștii să fie mai slabi? Dacă fac pe placul BRICS ar avea ceva de câștigat? Să-i seducă să accepte planul globaliștilor pentru un guvern unic. Ar fi de acord rușii și chinezii să primeasacă multe ciolane la masa tratativelor confirmând în schimb agenda 2030 și alte planuri occidentale transumaniste? Sau poate că China colaborează cu occidentul doar pt că încă e slabă și prea integrată reciproc economic cu vestul. Deci ar fi în acest caz vorba de un compromis temporar, dar și unul geografic și istoric, adică toți locuim pe același pământ și tehnologia ne va înghiți pe toți. Chinezii vor doar să-și domine populația și să aibă putere în lume, și deci dictatura lor e doar politică și nu va depăși anumite limite, sau au și ei un proiect de decădere a umanității cum au globaliștii cu ideologii antiumane gen LGBT și transumanism?

    RăspundețiȘtergere
  12. propaganda...lumea nu e condusa de oameni...cei care chipurile conduc sunt argati...( prosti si ingamfati )...o ipoteza de studiat ;toni victor moldovan -programul terra

    RăspundețiȘtergere
  13. Globalizarea este obiectivata de progresul tehnologic , acum lumea este un sat mai mare . BRICS are meritul de a o transforma intr-o semi-globalizare prin imparirea globului in doua lumi-antagoniste- sper, pentru crearea unui echilibru.

    RăspundețiȘtergere
  14. Problema care ingijoreaza in cel mai inalt grad este aparitia unei dictaturi mondiale sub pretextul unei noi ordini mondiale, dirijata de grup restrans neales de nimeni care se autointituleaza elite si care urmareste o sclavie mondiala si reducerea aproape totala a populatiei lumii, conform programelor enuntate de Yuval Harari.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nepotul lui De Gaulle: summitul BRICS este un succes incontestabil pentru Putin și politicile sale

    Summitul BRICS de la Kazan, la care au participat liderii a 36 de țări la invitația președintelui rus Vladimir Putin, a fost un succes incontestabil, a declarat Pierre de Gaulle, nepotul generalului Charles de Gaulle.

    „Summitul a fost un succes incontestabil pentru președintele Putin și pentru politicile sale, în timp ce noi am vrut să ni se facă să credem că este izolat și economia rusă a fost pusă în genunchi”, a spus de Gaulle.

    El a mai adăugat că „BRICS este o alianță naturală a țărilor care doresc să se dezvolte împreună, dar în felul lor, în care fiecare se respectă reciproc”.

    👍 Boostează-ne! | Abonați-vă la @geopolitics_live

    RăspundețiȘtergere
  16. Breaking News:

    Președintele rus Vladimir Putin a ordonat armatei ruse să înceapă exerciții și manevre de arme nucleare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ca a aparut textul asta fara injuraturi, ca eu nu ma pot abtine cand tot contraargumentez cretinismelor astora cu "blatul", multi dintre ei papagali care tremura ca nu se implinesc nenorocirile din apocalipsa scrisa tot de aia care le provoaca. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pst, astia cu blatul, daca credeti de emiteti, de ce o mai frecati pe net in loc sa fiti deja in munti? Ce va mana sa repetati aceeasi placa stricata? N-aveti alta treaba? Daca e blat, ce faceti, comentati un blat?? Apropo, sunteti si cu Pamantul plat? Rimeaza cu blat...

    RăspundețiȘtergere
  19. Cred că nația asta (a noastră!) este genetic blestemată să nu-și cunoască interesul. DD, dacă te umezești așa tare la gândul că China va lua locul Americii, de ce nu te duci de pe acum acolo să-ți trăiești visul? Voi ăștialalți, când ați văzut ultima dată un film rusesc, chinezesc, indian? Dar un film german, belgian, olandez? 80% din cultura noastră este anglo-americană, băi retardaților. Când vă bucurați de declinul Vestului vă bucurați de propria distrugere. Retardaților.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta este, de departe, comentariul zilei. Motivul? E efectiv o radiografie a modului de gândire tefelistic. O public aici pentru a ramane, dar mă voi referi la ea într-un material separat.

      Ștergere
    2. @Anonim 30 octombrie 2024 la 01:16 După ce ți-am citit comentariul, ți-am dat dreptate. Tu însuți ești exemplul clar... care m-a convins, iarăși, că nația asta este blestemată...

      Ștergere
    3. Asta e cel mai prost argument întâlnit! De fapt nici nu e argument! E doar o minte plată, reactivă, unilaterală!

      Ștergere
    4. Despre sistemul chinez de credit social când o să scrii un articol?

      Ștergere
    5. @Anonim(13:01), am scris în mai multe rânduri.

      Ștergere
  20. După scepticii BRICS e simplu:
    Lasă bă că și BRICS e cu Satana așa că din doua satane să alegem pe Satana Schwab WEF. E fix mentalitatea de la alegerile electorale.

    Toți care blamează BRICS este din invidie, gelozie și ciudă și incapacitatea de adaptare emoțională la realitate pentru că se identifică cu NATO.

    Să ne lămurim:
    NATO a câștigat în 1991 și nu mai are nici scop nici relevanță. NATO trebuia desființat. Cum nu a fost desființată și scopul lor era să învingă URSS, in lipsa obiectului Muncii au continuat să lupte cu sovieticii, sovieticii închipuiți binenteles.

    Daca te identifici cu NATO ajungi ca ramoliți de boșorogi care lupta și văd doar sovietici peste tot.

    BRICS nu este URSS, nu e alianță militară ca sovieticii.

    BRICS este EXACT ce trebuia să facă Occidentul. De ce nu au făcut că puteau? Lumea se aștepta să facă americanii sau europenii asta.

    Dar nu a făcut și au picat acest examen.
    Ei în loc să facă ceva calumea ca și BRICS pentru toată lumea, preferă să de-a foc la copii in discoteca Colectiv, să sperie politicienii ca Ponta și să conducă țările românești și altele prin șantaje, amenințări că omoară și alți tineri și în alte discoteci dacă nu fac politicienii cum zic ei.

    Unde e democrația?
    Nu există, cel puțin în România sub UE și NATO nu e niciodată o democrație.
    Suntem într-un stat colonie pentru care au murit 60 și ceva de tineri in discoteca. La Colectiv s-a născut acest stat român fricos.
    Mă întreb cum de românii au mers să fie împușcați la revoluție în 1989 dar acuma că au dat foc la tineri în discoteca nu a mișcat nimeni nimic, ci au dat demisia și au cedat conducerea țării către Ambasade.

    Cum va dori careva să schimbe ceva mai iau foc niște discoteci.

    Ei, BRICS este tocmai o mișcare ce trebuia făcută de Occident dar care nu vor să o facă că preferă să de-a foc la discoteci că sa demisioneze toți din stat și să asculte de Ambasade.

    Democrația occidentală înseamnă că ei ne omoară până învățăm să ascultăm de Ambasade.
    Exact acest scenariu se dorește și în Moldova și în Georgia. Și recurg și la terorism pentru a supune o țară sub Ambasade.

    BRICS este mișcarea țărilor care nu vor să asculte de Ambasade.

    Demonizarea BRICS este o manevră a Ambasadelor și a cozilor de topor plătite de Ambasade.

    Să vă fie rușine toți care susțineți Ambasadele și preferați moartea tinerilor arși ca și la Colectiv.
    Ce au făcut la Colectiv 2015 nu vom uita niciodată.

    Și până la o adică de ce vă roade părerea despre BRICS?
    Că românii ori-cum sunt sub Ambasade.
    Că nu vreți să se știe adevărul adevărat:
    Ambasadele sunt o organizație teroristă care dau foc la copii până politicienii fricoși cedează conducerea țărilor.
    Și BRICS nu este sub Ambasade.
    Asta va roade.
    Că la noi in România supusă la Colectiv 2015 trebuie să ceri aprobare pentru ori-ce emisiune TV, orice articol de ziar ca pe vremea lui nea Nicu.

    Trezește-te române din somnul pufos dacă mai poți.
    Ambasadele și-au făcut revoluție
    Au incendiat discoteca cu soluție
    Ponta a fugit de corupție
    De 9 ani trăim în decepție.
    Nu-s poet dar v-am zis adevărul despre BRICS.

    Să vedem vreo Ambasadă care da foc la tineri în discotecile din țările BRICS?

    Ha-ha-ha

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incendiul din clubul Colectiv a avut loc în noaptea de vineri 30 octombrie 2015.
      Astăzi este Ziua nașterii acestui "stat român fricos".

      Unii se vor duce sa facă rugăciuni, si sa pună o lumânare pentru tinerii care s-au jertfit amintindu-și numele lor, alții se vor îmbrăca in demonii si monștrii care le-au dat foc si vor sărbătorii înfrângerea politica, economica si culturala a României.

      Ștergere
    2. Formați(une)a "Oamenii Ambasadelor", noua categorie politică din Occidentul Colectiv, in premieră cântă Ciucă:


      https://www.instagram.com/reel/DBvlVngodh5/?igsh=YnoydzRyY2szNXdo

      Ștergere
  21. De ce continuă oamenii de rând să-și pună încrederea în oamenii aflați la putere... deși în sufletul lor știu că cei aflați la putere NU vor face niciodată nimic bun pentru ei, ci își vor încălca toate promisiunile, așa cum au făcut mereu... ?
    Primul motiv este faptul că, în această Existență, NU există nimeni altcineva cu putere de decizie... în care să merite să-și pună încrederea...
    Al doilea motiv este faptul că refuză să creadă și să accepte că, în această Existență, NU există nimeni cu putere de decizie... în care să merite să-și pună încrederea...

    RăspundețiȘtergere
  22. Rețeta accederii la putere.

    1) Înșală-i pe sclavi cu promisiuni mincinoase... pe care nu le împlinești niciodată...

    2) Pe sclavii pe care nu-i poți înșela... mituiește-i cu favoruri formale ori cu sinecuri care-ți vor fi de folos ție, și fă-i slugile tale...

    3) Pe sclavii care nu se lasă mituiți... persecută-i continuu prin calomniere, prin defăimare, prin ridiculizare, prin abuzuri fizice și prin tot felul de alte nedreptăți...

    4) Pe sclavii care NU tac în pofida persecuției la care sunt supuși... ucide-i prin accidente regizate, prin îmbolnăviri induse cu otrăvuri sau radiații, ori chiar prin împușcare ori înjunghiere pe care le maschezi în conflicte domestice ori sociale...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citește "Manualul de Șpagă", e pe net sau pe la anticariate. Se dau și exemple cum se da șpagă. De exemplu dacă te întreabă "Vii de acasă?" te întreabă dacă ai adus șpaga.
      Dai șpagă ajungi politician.
      Nu dai șpagă nu ajungi nicăieri.
      Sistemul de șpagă e cel mai vechi sistem economic și care funcționează, iar sistemul actual este artificializat peste sistemul de șpagă care e cică scos în ilegalitate. Dar Imperiul Roman încă există. Semnele sunt peste tot.

      Ștergere
  23. Btw, aia cu Cdbc si blockchain...
    Imi aduc aminte de Nokia si al ei Symbian si piata ce o avea, apoi a aparut Sam si andro...
    Si fac o paralela...
    Nokia nu a vrut schimbare si a pariat pe ce avea... Piata nu a pariat...
    Andro a triumfat, urmeaza decaderea...
    Descentralizarea prin Harmony si ce ar mai fi de la ursi...
    Pina la urma iti vinzi produsul Global...
    Dar trebuie sa fii sahist.

    RăspundețiȘtergere
  24. https://youtu.be/xESj-kuYXzM?si=0nECM2fjdJng52HA

    RăspundețiȘtergere
  25. NEW:

    🇬🇧🇮🇱🇮🇷 Former MI6 officer says that 'Unknown' air defense system led to failure of Israeli attack on Iran

    Alistair Crook, British diplomat and former MI6 officer:

    “The Israeli planes, which were supposed to destroy the air defense systems with long-range missiles at the first stage, did not even come within 70-100 kilometers of the Iranian border.

    What happened? It seems that they were first captured by another missile defense system, became afraid to continue the operation, called off the attack and launched their long-range missiles from afar."

    @Megatron_ron


    Another defense system??? Who??

    RăspundețiȘtergere

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)