sâmbătă, 9 septembrie 2023

09.09.2007-09.09.2023. Sunt 16 ani, dragii mei!

Azi se împlinesc 16 ani de când scriu cu regularitate pe blogul meu, „Trenduri economice”. În „fapte”, înseamnă aproape 3000 de postări care-au surprins realitatea clipei, căutând mereu să interpoleze pentru a identifica ceea ce urmează. 

Pur și simplu, când mă uit în urmă, nu-mi vine să cred cât de repede a trecut timpul și cât de mult am putut să scriu până acum. Au fost atâtea evenimente, atâtea „lumi” s-au prăbușit făcând loc altor realități încât nu pot fi decât bulversat atunci când privesc în urmă.  

Am trăit împreună cu voi tot acest timp. Unii sunt alături de mine de la primele apariții. Alții s-au alăturat blogului mai târziu. Îmi place să cred că mă urmăriți nu pentru mine, ci pentru efortul pe care-l facem împreună pentru a trăi o viață conștientă, fără manipulări, fără cenzură și fără propagandă. O viață neintermediată de nimic, în care contează doar percepția noastră asupra lumii, rezultată din experimentarea directă a realității și din înțelegerea înțelepciunii care ne-a fost transmisă. 

Vă doresc tot binele din lume!

32 de comentarii:

  1. Va multumim cu recunostinta !
    Felicitari pentru tenacitate, viziune si, mai ales, verticalitate !
    Sa va dea Dumnezeu gandul cel bun, pentru cel putin 50 ani, de acum incolo !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa va binecuvinteze, dle. Dan !

    RăspundețiȘtergere
  3. La ( încă ) mulți ani
    Mulțumim. Apreciem !🙏💕

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări și va doresc(îmi doresc) sa ma mai bucur de intelepciunea dvs. încă mulți ani de acum încolo.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc din suflet pentru tot!
    Sa va dea Dumnezeu sanatate!
    Ne duceti in zonele rarefiate ale gandirii si informatiilor.

    Plecaciune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Considerand o Efemerida ca fiind Potential Funda_Mentala, n o sa descoperiti in veci Profilul Virtual Probabil .... sa devina si Posibil!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări și la mai multe!🎂🥂

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani! Si la cat mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitări pentru dedicare și consecvență!
    Tot binele din lume și ție, Dan Diaconu!
    Apreciez efortul, și îți citesc cu interes articolele de câțiva ani, de când ți-am descoperit pagina.

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani Dane! Te citesc de la-nceputuri.
    VPX

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulțumesc! Analizele sunt relevante pentru mine și mă ajută să îmi deslușesc , să-mi traduc evenimentele " prin care trecem cu toții în țară ( și nu numai aici! )!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dane, am descoperit blogul tău prin 2014 la un curs în timpul facultății. Mi a plăcut asa mult obiectivitatea din acea analiza (pe atunci ce i drept erau mult mai multe pe economie) încât ZILNIC pana astăzi te am citit (cu maxim 10-20 de excepții).
    Sa știi ca n am uitat de povestea din Cuba și ai mai spus la un moment dat ca o s o reiei. Pentru loialitatea celor care te au citit, te rog mult, termina povestea aceea :) Ne ai promis.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim pt articolele dv. foarte bune. De cand v-am descoperit acum vreo 4 ani va citesc zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. La multe postari!
    In fiecare dimineata verificam ce vesti ne mai aduceti.
    Mult spor un ceea ce faceti si un mare multumesc. Am renunatat la stiri, doar la dvs. Pe blog mai citesc si inca un site de stiri independent. Imi place ca abordati subiecte pe care nu le prea discuta mass media
    .

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu va doresc tot binele din lume insotit de deplina sanatate dumneavoastra si celor dragi dumneavoastra !

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua,domnule Dan Diaconu. Eu sunt o cititoare mai noua a articolelor dumitale si pot afirma ca-mi plac , imi starnesc interesul si apreciez gandirea dumitale. Zilnic ma uit dupa articolele ce cu bunavointa ni le puneti la dispozitie. Dupa parerea mea aceste explicatii ce ni le oferiti ne sunt necesare pentru a intelege cat mai bine ceea ce se intampla in lume acum si, bineinteles, in tara noastra. Eu locuiesc in Statele Unite si tocmai din aceasta cauza caut sa inteleg mai multe din articolele dumitale. Felicitari pentru perserverenta de a publica articole necesare intelegerii noastre si iti doresc sa ai puterea si vitalitatea de a continua la fel. Din perspectiva mea, munca dumitale este folositoare si eu va multumesc! Multa sanatate mintala si fizica!

    RăspundețiȘtergere
  17. Să ți dea Dumnezeu sănătate și putere să poți continua

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitari, si multumim.
    Ne-a fost de mare ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Multi ani inainte stimate domn !!

    RăspundețiȘtergere
  20. Felicitări și la mai mare! Subiecte arzătoare sunt câtă frunză și iarbă.

    RăspundețiȘtergere
  21. La cât mai mulţi ani cu sănătate şi binevenite postări!

    RăspundețiȘtergere
  22. Și eu multumec ptr efort. Mins-au deschis ochii in mute domenii.

    RăspundețiȘtergere
  23. Domnule Dan, permiteti un comentariu off topic ?

    Active news : Daniela Toba, fost purtator de cuvint al STS, spune ca drona care a cazut in Delta e de fapt amerloaca. Asa se explica de ce intr-o prima faza si prezidelu' si tilvar (sau cum l-o fi chemind) au negat categoric prima data, dupa de ukranii ne-au anuntat ca ne ataca rusii. Probabil mai marii nostri or fi fost informati de amerloci despre incident si le-or fi cerut sa taca. Dar pentru ca ukranii faceau scandal in continuare (ei nefiind informati de amerloci), si in Delta erau niste urme, in final ai nostri (vorba vine, ai nostri) au lansat povestea ca o drona ruseasca ar fi cazut la noi.

    https://www.activenews.ro/stiri-justitie/DRONA-A-FOST-AMERICANA-Col.-r-STS-Daniela-Toba-expune-o-teorie-valabila-A-fost-Phoenix-Ghost-184235

    RăspundețiȘtergere
  24. Am vazut ca ai ales nr. 9 ( 09.09.2007 )...Intors poate fi si 666 ...Ai ales data in mod special ? Felicitari pentru claritatea informatiilor ...si calitatea lor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e tare! Nu-s numerolog, ca să fac asemenea adunări și întoarceri. Și nici nu aveam cum să aleg data. Abia prin al treilea sau al patrulea an de blog m-am gândit să marchez evenimentul... :)

      Ștergere
    2. Sunt anumite simboluri si rituri care nu sunt inventii umane. Sunt singura interfata valida cu tot ce depaseste individualitatea umana si pentru oamenii obisnuiti aceasta este religia asa cum o stim. Acelasi simbol in funtie de context, poate sa aibe conotatii diferite. 666 are si aspecte luminoase cat si intunecate, la fel si tot ce poate exprima sarpele, svastica care a aparut pe toata suprafata pamantului fara ca sa existe legaturi intre civilizatii prea indepartate intre ele (care este un simbol al rotatiei in jurul unui punct imobil, o expresie a miscarii lumi in jurul unui pol fix, sau poate fi denaturat grosier cum s-a intamplat cand a fost folosit de nazisti).

      Ștergere
  25. Dane, felicitari si tine-o tot asa! Ai unul dintre putinele blog-uri de unde lumea are de invatat ceva si de exprimat. Ti-am citit toate articolele, rareori se intampla sa fac asta privind un blog. Felicitari, spor si da-i bataie!

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu cred ca vreun roman mai are o astfel de continuitate, cu atat mai mult cu cat subiectele abordate au o anume specificitate si abordarea reflecta o profunda cunoastere a fenomenelor. Este de admirat constanta, tenacitatea si performanta atinse!
    Sanatate si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  27. Am descoperit acest blog intamplator in urma cu cateva luni, de atunci il citesc zilnic, este un fel de oaza departe de lumea dezlantuita care a devenit jurnalismul mondial! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Felicitari!Va citesc fiecare postare!

    RăspundețiȘtergere

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)