vineri, 1 martie 2024

Mărțișor

Tare distrat sunt! În drum spre birou am realizat că sunt cozi la florării și atunci mi-a picat fisa: azi e 1 Martie! Așa am reușit să evit situația penibilă în care-aș fi intrat cu mâinile în buzunar dezamăgindu-le pe toate doamnele și domnișoarele din zonă. 

Personal consider 1 Martie o sărbătoare minunată. Faptul că azi toți românii dau flori femeilor mi se pare mai mult decât un gest minunat. E un manifest al normalității, un semn că încă n-am luat-o razna. E o sărbătoare fabuloasă în care, dincolo de primăvară, simțim că suntem oameni. 

Îmi pare rău că nu pot oferi câte o floare tuturor doamnelor și domnișoarelor care se află între urmăritorii mei. Aș face-o cu cea mai mare plăcere, doar că suntem „conectați” prin intermediul acestui mediu impersonal. Inițial am vrut să postez o imagine cu flori, cu mărțișoare, dar ar fi ceva mult prea fals. M-am gândit că singurul lucru pentru care sunteți aici e legat de scrisul meu și de ideile similare pe care le avem. 

De aceea prefer să postez articolul de față fără nicio imagine pentru a transmite în scris tuturor doamnelor și domnișoarelor prezente aici speranța mea într-o primăvară frumoasă care să marcheze răsăritul unei vieți așa cum ne-o dorim toți. 

Vă doresc un 1 Martie minunat, care să vă readucă pe buze zâmbetul și speranța. La mulți ani!

8 comentarii:

  1. Vă mulțumim pentru urări ! Binele va triumfa întotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inteleg,domnule Dan Diaconescu,de unde aveti atit de mult bun simt si atita inzestrare intelectuala.Felicitari pentru blog si o zi minunata pentru toate femeile!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani! Tot de Mărțișor ceva incredibil vă recomand o nouă serie de documentare în 4 părți despre CIA, FBI și DOJ și istoria lor de a reduce la tăcere jurnaliştii pentru a le acoperi urmele.
    Este de departe unul dintre cele mai bune seriale de la Netflix de mult timp numit
    Trailerul „The Octopus Murders”:

    https://youtu.be/mHcBh4EBudk?si=27JiI0AMJn5_u2ho

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Chiar am fost incantata citind acest mesaj si l-am distribuit pe pagina mea de FB. Multa sanatate si putere de a spune intotdeauna adevarul ca si pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  5. grig07@gmail.com1 martie 2024 la 19:21

    Hai ca m-am ramolit,v-am si botezat,in loc de Diaconu am nimerit Diaconescu!Scuze,va datorez un miel!

    RăspundețiȘtergere
  6. Legea rechiziției persoanelor și averilor. Auziți ce legi se votează în UE. În Franța poți risca 5 ani de închisoare și 500.000 € amendă pentru refuzul de a merge la război. După semnarea parteneriatelor de securitate cu Ukr... totul este permis. Statul are dreptul de a rechiziționa orice persoană ori proprietate dacă situația securității naționale o cere. Pentru orice motiv real ori fictiv țara poate fi în pericol, deci rechiziția se poate aplica. Și se dorește lărgirea acestei legi la nivel european, după aceea la nivel Nato căci securitatea ne privește pe toți nu-i așa ? Emisiunea de mai jos în franceză din păcate, este foarte pertinentă și oferă un supliment important de detalii. Canalul se numește Tocsin. Tocsinul fiind un fel de corn în care trupele suflau și dădeau alerta în caz de invazie ori pericol iminent. Menționez o altă lege care pedepsește cu 1 an de închisoare și 40.000 € amendă pe cei care vorbesc despre un anumit a... care s-ar găsi în înțepări cu anumite produse. Dacă nu ai dreptul să critici un produs nu ai nici dreptul de a refuza acel produs tratament etc. Înțelegeți cum merge treaba ușor dar sigur ? Concret vorbind poți cunoaște o persoană care a decedat din cauza unui tratament pe bază de a... dar nu poți spune nimănui. Poți fi afectat chiar tu dar să ții pentru tine, dacă nu te așteaptă pedeapsa de mai sus plus altele care vin. Nu vă spun mai multe căci această lege va fi aplicată de curând la nivel european ca un test, apoi la nivel global fără îndoială. Mă opresc aici pentru moment
    În fine vizionare plăcută (Tocsin)
    https://m.youtube.com/watch?v=uoU8D7YSEdI

    RăspundețiȘtergere

Atenție! Comentariile sunt supuse moderării și vor fi vizibile după o perioadă cuprinsă între 1 și 4 ore. Sunt permise doar comentariile care au legătură cu subiectul.
Pentru discuţii mai flexibile folosiţi canalul de Telegram Dan Diaconu(t.me/DanDiaconu)